Марти Ньюмейер «Нарушай правила»


IMG_20150829_121111

Зазвичай я читаю дуже або конкретні книжки (що вирішують якусь одну конкретну бізнесову проблему) або літературу про стратегію (показують правильний напрямок руху). Але з видавництва «Манн, Иванов и Фербер» запропонували написати рецензію на книжку «Нарушай правила! И еще 45 правил гения».

Одразу мене привернула особистість автора. Марті Ньюмеєр – підприємець, дизайнер, консультант і спеціаліст по брендінгу. Він працював з такими компаніями як Apple, Microsoft, Facebook та іншими відомими компаніями. Тому його поради справді перевірені на практиці.

На перший погляд здається, що це просто набір розрізнених порад. Але поради згруповані в 4 розділи: «як генерувати ідеї та створювати щось нове», «як працювати та професійно розвиватись», «як отримувати нові додаткові навички», «як досягати мети та реалізовувати задумане». І кожна з цих порад справді актуальна на відповідному етапі реалізації ідей. Наприклад, на початку впровадження ідеї актуальна порада «задавайте вопросы», потім – «упрощайте», далі – «инвестируйте в свою оригинальность», а насамкінець – «оставайтесь сфокусированными». Протягом читання книжки в мене з голови не йшла думка, що мабуть спеціалісти Apple постійно тримають в голові ці всі правила, бо ці правила дуже гарно підпадають під категорію іноваційності такої компанії.

Кожна порада описана з прикладами і пояснюється в контексті. Тому незалежно від того, на якій ви стадії реалізації проекту (генерація ідей, розвиток, нові напрямки діяльності) – ви зможете із легкістю застосувати поради для своєї ситуації.

Додаткова цінність такого типу книжок в тому, що можна навмання відкрити будь-яку сторінки книжки та вона вас наштовхне на роздуми (тому в ній і немає сенсу робити закладок, а можна просто регулярно перечитувати). Єдиний мінус – занадто розтянутий формат (можна було би не робити таких великих полів). Ще один плюс – класні креативні ілюстрації, які можуть бути додатковим стимулом вашої креативності.

І хоча деякі поради для мене були очевидними, але все рівно часто потрібно самому собі про це нагадувати. Тому я раджу цю книжку всім, хто має справу з маркетингом, брендінгом, запуском нових ідей, придумуванням нових сенсів та розробкою нових товарів. Якщо ви придумуєте та реалізовуєте ідеї/сервіси/товари, які мають полюбити мільйони людей – у вас повинна бути така книжка.

Ще раз дякую видавництву «Манн, Иванов и Фербер» (підписуйтесь на їх Facebook сторінку, там багато корисного) і особисто Максиму Нескубіну.


Якщо сподобався допис — підпишись на мою RSS стрічку та оперативно отримуй оновлення!

Коментарі

коментар

  1. No comments yet.
(will not be published)