Як працює ТБ реклама


Знайомий запитав в мене різницю між гарною рекламою та ефективною рекламою. І останні 2 місяці я уважно придивлявся до реклам на ТБ. Ситуація чудово ілюструється такими відео.

1) чудова реклама про “головний біль”: https://www.youtube.com/watch?v=MMVVIkrms08 багато людей її бачили, мабуть всі запам’ятали, безліч цитувань, згадувань в розмові, жартів на тему та навіть пару мемів:

2) реклама мобільного оператора “навчішся літати – приходь”: https://www.youtube.com/watch?v=RsqkD9LtI-c цікава ідея, шикарне виконання, великий пул іменитих авторів. Але коли я хотів згадати що ж саме за оператор рекламується (вибір був із двох “червоних”), то не зміг це з упевненістю зробити:


3) і третій приклад – “пиво любить грінки”: https://www.youtube.com/watch?v=4AXXO9_uWpw

Тепер висновок: першу рекламу побачили та запам’ятали мабуть всі глядачі, ніхто із моїх знайомих не зміг згадати назву препарату. Друга реклама нічим не виділяється від свого конкурента (навіть плутається з ним).

А третю рекламу не просто всі згадують з радістю – назва марки карбується в мозку разом із джинглом. Навіть двічі чув цю мелодію в якості рінгтону (почитайте коментарі під відео). Чудове попідіння в ЦА та збільшення впізнаваності бренду.


Якщо сподобався допис — підпишись на мою RSS стрічку та оперативно отримуй оновлення!

Коментарі

коментар

, ,

  1. #1 by Sasha Odarchuk on Травень 20, 2014 - 08:00

    у МТС завжди була “по дебільному написана” реклама ….

(will not be published)