Для мене це мабуть був один з найефективніших Турбопрактикумів з точки зору практичних порад, які можна застосувати. Хочу поділитись самими яскравими цитатами які записав (решта в презентації):
- Біля 70% рішень про покупку приймається в точці продажу.
- Банки – це вже також рітейл. Як і послуги.
- Долучайтесь до іноземних проектів, навіть якщо вони нам не цікаві чи нудні. Це дуже цінний досвід.
- Хороший колір стін в точці продажу це не той який подобається подобається замовнику. А той, який збільшить продажі.
- Необхідно в своїй компанії культивувати культуру допитливості: «а як це працює?».
- Якщо ми постараємось – «Чехія» в нас буде років через три. Сингапур – аби за 15 років.
- Любий бізнес – це завжди три складові: товар, дизайн, процеси.
- Формат визначає цільову аудиторію.
- Сегодня в Украине люди, которые хотят купить стиральную машину за $10,000 – они обездоленные.
- Які б ви не були мохнатими – все рівно в Макдональдс мохнатість мохнатіша :)
Щоб ви були завжди в курсі наших нових подій – підписуйтесь на електронну розсилку.
Якщо сподобався допис — підпишись на мою RSS стрічку та оперативно отримуй оновлення!