Мистецтво творення попиту


slivotsky
Адріан Сливоцький – відомий економіст, член дорадчої ради LvBS та має українське коріння. Його книжка одна з таких, про які шкодуєш що не прочитав її раніше. Окрім стратегічних думок ця книжка також гарно досліджує кейси відомих компанійта надає детальний аналіз причин успіху. Поради в цій книжці не такі, які можна використати вже завтра, а їх потрібно обдумати, трансформувати для свого бізнесу та запланувати по ним стратегію компанії на найближчі декілька років.

Серед описаних ситуацій особливо сподобались такі моменти:

  • як компанія Tetra Pak змогла зрозуміти, що ж її корпоративні клієнти хотітимуть в наступні роки;
  • як компанія Netflix вирішила покласти край дебатам та виявила чому їх продукт користувався попитом саме в конкретній географічній частині регіону. Як вони виявили «що щось не так там, де інші вважають, що все гаразд»;
  • на перший погляд простий інструмент завдяки якому компанія Nespresso здійснила революцію в кавовому бізнесі (дуже цікаво описана емоційна складова);
  • неймовірна історія про створення оппиту на симфонічні оркестри та оперу. Мені аж самому захотілось зайнятись чимось подібним;
  • гарна ілюстрація карти проблем та сегментація пасажирів потягу Лондон-Париж;
  • чудова ідея про «передсмертний» розтин проекту;
  • принцип реакції на нові ідеї в студії Pixar;
  • «нащо вчити бухгалтера малювати?»

Якщо прочитати цю книжку без поспіху та в потрібний час, якщо мати можливість працювати на перспективу та реалізувати всі ідеї – вийде чудовий та магнетичний продукт. Раджу обов’язково прочитати цю книжку всім маркетологам та керівникам компаній. Обіцяю, що після цього ви по іншому подивитесь на стратегію розвитку.


Якщо сподобався допис — підпишись на мою RSS стрічку та оперативно отримуй оновлення!

Коментарі

коментар

, ,

  1. No comments yet.
(will not be published)