Рівні вирішення проблем


molotok

Останні рази я відмовлявся відповідати на питання типу «а чи це ефективний канал реклами?» або «чи буде ефект від такої-то акції?». Бо всі канали реклами ефективні. Та всі акції будуть приносити ефект. Лише потрібно знати чого саме ти хочеш досягнути та з якою метою все це робиш.

Багато маркетологів думають, що якщо реклама не дала бажаного ефекту, то потрібно покращувати макет / змінювати ціни / збільшити охоплення. Та якщо все це пробувати, то ефект справді може бути +5%, +10%, +15%. Але по собі знаю, що дуже складно перерости це сфокусоване бачення та почати мислити наступним рівнем: може змінити канал комунікації, може більший ефект дадуть зусилля направлені на асортиментну матрицю тощо.

Саме через такий ефект звуженого погляду я більше не раджу професійним маркетологам читати Левітаса або книжки типу «90 способов поднять прибыль за месяц». Однозначо та беззаперечно такі книжки дуже ефективні. Але прийоми з цих книжок може взяти на озброєння навіть студент та успішно їх втілювати. Тільки дуже багато новачків в маркетингу попадає в пастку простих прийомів та не можуть подивитись на проблему «згори».

Якась мудра людина сказала, що проблему не можна вирішити на рівні її появи та треба піднятись на рівень вище. Ось чому багато бізнесів не можуть собі знайти маркетолога та чому із маркетолога-початківця дуже складно перерости в стратега. Бо якщо в тебе в руках молоток, то всі проблеми в світі здаються цвяхами.


Якщо сподобався допис — підпишись на мою RSS стрічку та оперативно отримуй оновлення!

Коментарі

коментар

  1. No comments yet.
(will not be published)