Як гарантовано написати суперцікавий допис в блог


qqq Нещодавно переглядав статистику своїх сайтів та подивився на кількість заходів в блог. Результати очевидні: допис з картинкою читають більше людей ніж без картинки, з фейсбука більше переходів ніж з твіттера, менше тексту краще ніж багато тексту, треба додавати абзаци, писати коротшими реченням і так далі і так все зрозуміло.

Тільки до кінця незрозумілим менші лишається зв’язок між часом публікації матеріалу та переходами з соцмереж. Бо ті, хто заходять напряму, читачі через RSS та e-mail підписники завжди прочитають в зручний їм час. А якщо лінк в соцмережах люди не побачать одразу, то більше не буде нагоди отримати увагу цієї аудиторії.

Тому роблю експеримент: ставлю провокативний заголовок але планую розміщення допису в обідню перерву (зазвичай планую публікацію на ранковий час). І потім оціню результати переходів.

Ці ж фактори справедливі при написанні в корпоративні блоги, розміщення новин на сайтах та в соцмережах. Тому якщо досі не експериментували з формою, часом та джерелами подачі контенту — рекомендую спробувати.


Якщо сподобався допис — підпишись на мою RSS стрічку та оперативно отримуй оновлення!

Коментарі

коментар

,

  1. #1 by grinder on Вересень 11, 2013 - 15:50

    От времени публикации тоже зависит. Если опубликуешь пост в пятницу после обеда, большая вероятность, что его прочитает только гугл. Лучше в этом случае постить в понедельник. Вообще ты как сам “прессу” читаешь, так и действуй. Обычно ленту смотрят с утра, и после обеда. Вечером из дома мало. Поэтому лучше чтобы ссылка пришла в этот период.

  2. #2 by терен on Жовтень 18, 2013 - 00:56

    до речі, є якісь результати з приводу часу публікації?

  3. #3 by Axiom on Жовтень 18, 2013 - 09:21

    Можу точно сказати, що переходи з твіттеру найбільше залежать від часу публікації. У фейсбуці найкраще клікають десь з 9:00 до 9:20 (люди зранку на роботі читають). А читачам RSS та мейлів байдуже — вони прочитають коли їм зручно. Це мабуть і є найкраща та найлояльніша аудиторія ;)

(will not be published)