Про маркетингові поради


Останнім часом намагаюсь без прохання не роздавати поради. Все рівно не скористаються. Бо ж люди не цінять безкоштовне.

Цікаве з тими, хто самостійно та цілеспрямовано просить про пораду чи консультацію. В більшості випадків люди просто хочуть почути підтвердження своїх думок. Рідше — чекають, що ти за 30 секунд видаси ідеальний рецепт. І дуже мала частина людей після свого питання готові відповісти на 20-30 зустрічних питань.

А ще буває таке, що людина відповідає на кшталт «та що ти мені тут порадив — я це і сам знаю». Коли керівник звертається щодо поради з проведення рекламної кампанії, а отримує відповідь зайнятись конкретним пунктом в мотивації персоналу чи логістикою.

Ну а ще буває, що витратиш пару днів на діагностування «вузького місця», а замовник це сприймає наче ти просто виконав якусь пересічну стандартну задачку з математики. Бо якщо попрацював бухгалтер, то буде готовий звіт. Якщо працював дизайнер — також видно результат. І так далі. А якщо попрацював маркетолог, то цих зусиль наче і не видно та результату наче і немає. Хоча тепер я розумію скарги фотографів, коли 10 років вчився і продовжуєш вчитись, інвестував в дорогезну техніку, а тобі «ну зроби фотосесію».


Якщо сподобався допис — підпишись на мою RSS стрічку та оперативно отримуй оновлення!

Коментарі

коментар

  1. No comments yet.
(will not be published)