E-mail маркетинг. Исчерпывающее руководство


DSC_0529 До прочитання цієї книжки я думав, що знаю майже все про e-mail маркетинг. Назбирати потових адрес, зареєструватись в Мейлчімпі, вибрати якийсь шаблон, написати пропозицію, розіслати та оцінити відсоток відкриття та кліків. Але коли дочитав книжку «E-mail маркетинг. Исчерпывающее руководство», то зрозумів, що мої знання були лише вершиною айсбергу.

Ця книжка не просто детально описує всі головні елементи успішної e-mail розсилки, але вона робить це доступно, з прикладами та домашніми завданнями (сподобається керівникам, які доручать реалізацію такої розсилки своїм підлеглим). А через те, що авто книжки — відомий копірайтер Дмітрій Кот, то ця книжка написана без зайвої води і на основі практики.

Не залежно від розміру вашого бізнесу — обов’язково потрібно читати книжку «E-mail маркетинг. Исчерпывающее руководство» та реалізовувати ідеї на практиці. Тим більше, що реалізація цих ідей буде коштувати вам мінімум грошей та забере зовсім мало часу. А потенційний ефект (якщо дотримуватись порад) може бути вражаючим.

Реалізація стратегії e-mail маркетингу допоможе вам просунути себе як експерта, утримати лояльність клієнтів, збільшити клієнтську базу, повернути старих клієнтів або збільшити суму чеку.

Як завжди про ефективність книжки може сказати кількість закладок та виписаних ідей :) А ще після прочитання книжки я створив чек-лист для самоперевірки і ділюсь ним з вами:

email-list

Дякую за надання книжки для рецензії дякую видавництву «Манн, Иванов и Фербер» та особисто їх менеджеру Вері Єжкиній :)


Якщо сподобався допис — підпишись на мою RSS стрічку та оперативно отримуй оновлення!

Коментарі

коментар

, ,

  1. #1 by silverwind on Серпень 7, 2013 - 12:37

    Так, кльова книжка з кльовим та доступним описом дій. Вже друга книжка Д. Кота яка читається суперово і має бути у власній бібліотеці під рукою.

(will not be published)