Чи потрібно читати бізнес-літературу?


На днях купив в компанію ще 2 примірники книжки «Клиенты на всю жизнь» (на додачу до свого примірника який «ходить по рукам» та двох книжок, що вже є в бібліотеці та також десь в людей). Мої новачки дуже позитивно відзиваються про книжку та вже самі починають генерувати цікаві ідеї щодо покращення сервісу.

Помітив ,що все більше з книжок переходжу на читання блогів цікавих авторів. В таких джерел коефіцієнт корисних ідей більше. Але блоги ще не скоро замінять книжки. Якщо потрібно швидко розібратись в певній нові темі — 3-4 книжки та ви вже при 20% зусиль на 80% спеціаліст. Якщо потрібно надихнутись надзвичайним підходом до бізнесу — лише одна книжка вже може перевернути все ваше уявлення про принципи побудови бізнесу.

Маю зі свого оточення декілька успішних бізнесменів, які категорично проти читання бізнес-літератури. Але всі вони або щасливе виключення з правил або дорожчою ціною вчаться на своїх помилках.

Є також думка, що більшість сучасних книжок — це повторення та компіляції найкращих бестселлерів минулого. Та бізнес зараз змінюється на стільки швидко, що незабаром треба буде читати літературу в оригіналі — на стільки швидко застарівають перекладені книжки.

І не вірю, що бувають книжки, після прочитання яких у вас не з’являться 3-4 нові ідеї. Бо навіть сама погана книжка з якою ви не згідні змушує мозок працювати та генерувати нові думки.


Якщо сподобався допис — підпишись на мою RSS стрічку та оперативно отримуй оновлення!

Коментарі

коментар

,

  1. #1 by Alex on Травень 24, 2013 - 09:33

    Варто читати будь-яку літературу, з якої можна щось для себе почерпнути. Для себе вибрав стратегію паралельно читати 1 технічну книгу, 1 якийсь саспенс, ще 1 слухати на плеєрі по дорозі на роботу. Стосовно блогів – повністю згоден, досить часто в них можна вичитати якісь речі, які не входять до книг та презентацій.

(will not be published)