З маркетологів в продавці


volkswagen_logo Не пройшло і 11 місяців моєї роботи в Автограді, як вже відбулись кардинальні зміни в сфері моїх завдань. З минулого тижня разом із посадою директора з маркетингу я також виконую обов’язки керівника автосалону Volkswagen.

Гарно на цю тему виразилась моя колега: «не знаю чи вітати чи співчувати» :) Бо тепер я мушу розбиратись в специфіці замовлення автомобілів, глибше вивчати покупців, дізнаватись про структуру попиту, активніше моніторити конкурентів і вивчати фінансові продукти. Також приходиться терміново ретельно вивчати комплектації автомобілів та навіть вчити нових продавців методиці продаж (тут дуже стає мені в нагоді досвід проведення тренінгів для продавців КТС).

Але не розумію чому я раніше такими тактичними речами не цікавився. Після такого «занурення» я почав ширше дивитись на всі бізнес-процеси та повністю бачити картину роботи компанії. Не знаю як довго прийдеться мені суміщати ці дві посади та я вже в очікуванні доки я знову повноцінно повернусь у відділ маркетингу щоб реалізувати всі нові ідеї.

Мораль маркетологам: якомога частіше виходьте на «фронт» та будьте ближчими до своїх клієнтів.


Якщо сподобався допис — підпишись на мою RSS стрічку та оперативно отримуй оновлення!

Коментарі

коментар

, ,

  1. #1 by Валентин Будкин on Квітень 15, 2013 - 12:00

    Поздравляю!

  2. #2 by Igor on Квітень 17, 2013 - 15:42

    Ну що ж. Бажаю успіхів в новому починанні))

  3. #3 by Misha on Квітень 20, 2013 - 18:53

    Вітаю, Павло! Повний вперед.

  4. #4 by Дядько on Травень 10, 2013 - 18:19

    добре
    молоток, вітаю!

(will not be published)