Менеджер з ніжності


obiymashki

xxx: не люблю я 1 апреля
xxx: читаешь новости, радуешься, потом понимаешь, что на***ли
xxx: через пару дней оказывается, что часть новостей оказались правдой © Башорг

В понеділок дістався опівночі додому після Турбопрактикуму та вирішив почитати з телефону новини. І в групі КТС вконтакті зустрів оголошення:

Робота у нас нелегка.
Ми постійно відчуваємо тиск з боку керівництва, напругу через різноманітні завдання, кондиціонер неможливо налаштувати на нормальну температуру, обідня перерва надто коротка… Продовжувати можна вічно.

Тому ми відкрили вакансію Менеджера з ніжності:

далі на сайті був опис вакансії:

Менеджер з ніжності

Робота у нас нервова, тож у рівненський офіс ми шукаємо чуйну добру людину на відповідальну посаду Менеджера з ніжності.

Вам доведеться:

Вислуховувати проблеми та турботи працівників;
Дарувати ніжність по телефону та e-mail для працівників з інших міст;
Співпереживати;
Бути завжди готовим (готовою) до спілкування.

Вимоги:

Вміти слухати;
Вміти працювати в 1С (вносити усі скарги та час, витрачений на ніжність для обліку та нарахування зп).

Бажано:

Мати водонепроникну жилетку та інший одяг;
Вміти доречно застосовувати “міцні” слівця;
Розумітися у психології пацанів, чуваків, емо, готів, ванільок та інших субкультур;
Послуговуватися сучасним професійним сленгом, типу “обнімашки”, “ти няшка” тощо.

Умови:

Робота в рівненському офісі «КТС» на повний робочий день: з 9:00 до 20:00. Заробітна плата залежить від виробітку: кількості ніжності, витраченої на людей за місяць.

 

Я справді не одразу зрозумів що це жарт. І про себе ще подумав як же геніально придумали в КТС. Нарешті трапився кардинальний стрибок в розумінні клієнтоорієнтованості на наших теренах. Можна ж взяти на цю посаду позитивну людину без досвіду роботи, платити для початку мінімальну зарплатню, додати до обов’язків застосовувати свою ніжність також до клієнтів … і така інвестиція буде кращою ніж 1200 грн в будь-який канал реклами.

Бо така людина в компанії додає +100% до вірусного маркетингу, +50% до лояльності клієнтів, +40% до позитивної атмосфери в колективі та ще +10% до отримання ідей щодо покращення роботи.

Із нетерпінням чекаю доки якась рівненська компанія запровадить в себе роботу такого спеціаліста.


Якщо сподобався допис — підпишись на мою RSS стрічку та оперативно отримуй оновлення!

Коментарі

коментар

, ,

  1. #1 by Андрій on Квітень 7, 2013 - 15:41

    Жил был один менеджер по продажам.

    Пошел устраиваться на работу.

    Долго ли коротко ли резюме рассылал, а как-то пришел в одну контору на собеседование с генеральным директором.

    И шло у них собеседование шесть часов. Уже и директор взмок, и менеджер три раза воды просил. А все никак не могут договориться. Начинали с двухсот баксов в месяц – а уже за два с половиной килобакса спорят, и проценты, и бонусы, и какие-то еще там спортзалы, мобильные связи, обеды, подъемные, страховки, отпуск, командировочные, машину служебную, ноутбук, кучу всякого менеджер себе выбил.

    Сдался в итоге генеральный директор, все условия выполнил. Все, что менеджер просил – дал.

    Приступил менеджер к работе, и за первый месяц увеличил продажи втрое, потом вдесятеро, потом в сто раз, потом вообще все в конторе продал, включая мебель, канцтовары, секретаршу – мужикам в баню, базу данных клиентов – конкурентам, а самого шефа – налоговой.

    Потому что это был, очень хороший менеджер по продажам…
    xD

(will not be published)