Навіщо Google розвиває свій роздріб?


GoogleStore

Нещодавно в новинах почала з’являтись інформація про те, що Google збирається відкривати свої роздрібні магазини та вже займається підготовкою персоналу.

Загадка до читачів та знавців ринку — це просто копіювання стратегії Apple чи в Гугла є якась своя причина розвивати свої офлайнові магазини?

 


Якщо сподобався допис — підпишись на мою RSS стрічку та оперативно отримуй оновлення!

Коментарі

коментар

, ,

  1. #1 by Андрій on Лютий 27, 2013 - 22:46

    Мета нового проекту – привернути увагу споживачів до серії Google Nexus, Chrome, а також деяких продуктах, які повинні незабаром вийти на ринок (наприклад, Google Glass).

  2. #2 by Volodymyr on Лютий 28, 2013 - 11:10

    Можливо вони відкриваються на нових ринках щоб поширити популярність бренду? Наприклад в Китаї, Індії чи Туреччині.

  3. #3 by jjON on Березень 3, 2013 - 19:49

    може їм треба мати місце де розмістити своїх “геніїв” щоб вони допомагали людям в сервісі та ремонтах?

  4. #4 by костя on Березень 9, 2013 - 10:34

    будуть втюхувати свої нексуси й хромобуки

  5. #5 by Axiom on Березень 9, 2013 - 16:23

    Хороші варіанти. Та хіба для всього вищенаписаного їм справді треба офлайнові магазини? Де ж тут причина, а де наслідок?

  6. #6 by Іван on Березень 11, 2013 - 11:42

    Насправді все дуже просто. Для такої великої ОНЛАЙНОВОЇ компанії як Google нарешті дійшло, що велика частина (а точніше більша частина) потенційних клієнтів знаходяться саме офлайн і в силу різних причин не купує(замовляє, користується) послуг і продуктів Google. Тому, відкриваючи офлайнові магазини, вони залучають нових клієнтів, а також отримують “живий” зворотній зв’язок із іншою (“офлайновою”) частиною клієнтів

(will not be published)