Невже працівники самі не знають що їм потрібно знати?


udivlenie

Як і в свій час в КТСі так і зараз в Автограді нарешті в мене «дійшли руки» до моніторингу ефективності роботи менеджерів з продажу. Сьогодні вирішив оцінити ступінь підготовки новачків. Є в нас люди, що працюють вже більше 2 місяців. Та сьогодні наша комісія в складі мене, HR-менеджера та одного з керівників відділу продажу спілкувалась із цими новачками.

Я одразу попередив менеджерів, що це просто моніторинг, розповів мету перевірки, пояснив що не буде ніяких репресій чи публічних оцінок. Вчора швиденько накидав чек-ліст необхідних знань та компетенцій менеджера і сьогодні ставили галочки в пунктах. Досі не можу відійти від результату.

Не буду тягнути з передмовою та одразу скажу, що менеджери-новачки відповідали чек-лісту десь приблизно на 30-40%. Я був здивований тим, що за 2 місяці роботи люди не знають правил внутрішнього розпорядку, не знають всіх характеристик авто та головних конкурентів, дехто не знає всіх акцій імпортера, кредитних умов, процедуру оформлення договору або прийомки автомобіля, плутаються в 1С та видах звітності, не володіють технологією продаж та роботою із запереченнями, не ведуть контактів в CMS та навіть не знають формулу нарахування своєї з/п.

Моє дивування переросло в шок коли я зрозумів, що багато колег вважають це нормальним явищем. Наче так і треба та працівник має сам з часом розібратись та вивчити всі ці питання.

Тепер цей процес зрушився з місця. Нарешті від сьогодні новачки вже «знають що вони повинні знати та вміти». Із завтрашнього дня ми напишемо повний список компетенцій менеджера та будемо налагоджувати систему навчання та оцінки новачків.

Чесно кажучи я очікував на агресію зі сторони наших менеджерів. Але отримав шалену мотивацію коли два працівника мені подякували. Бо під час перевірки вони дізнались багато справді корисних речей :)

І ось після такої елементарної оцінки я задумався: а чи кожен працівник в українських компаніях розуміє свої обов’язки та необхідний рівень компетенцій?


Якщо сподобався допис — підпишись на мою RSS стрічку та оперативно отримуй оновлення!

Коментарі

коментар

,

  1. #1 by Fanta on Лютий 21, 2013 - 01:41

    Тебе треба до нас в PZU Україна ;)

  2. #2 by ірена on Лютий 22, 2013 - 10:39

    До Фанти, У вас вміють працювати чи хочете що Павло і Вас навчив?

  3. #3 by Malinka on Лютий 22, 2013 - 15:09

    На мою думку більше половини не розуміють…
    Оскільки більшість керівників чи менеджерів з персоналу, при прийомі на роботу не пояснюють чітко, що вимагатимуть від працівника .. або пояснюють в загальних рисах; а певні обов’язки з’являються вже під час роботи.
    І ще нюанс в тому, що в трудовому договорі прописані певні зобов’язаний і графік роботи а на ділі вони можуть не виконуватись або бути зміненими…

  4. #4 by Андрій on Лютий 25, 2013 - 15:52

    Сайт (VE) так кардинально перекроїли.

  5. #5 by Axiom on Лютий 25, 2013 - 17:46

    Нарешті бажання співпали з можливостями. Можеш покритикувати та дати свої зауваження?

  6. #6 by Виктор on Лютий 25, 2013 - 18:31

    В качестве ответа на вопрос процитирую покойного Стива Джобса: “Нет смысла нанимать толковых людей, а затем указывать, что им делать. Мы нанимаем людей, чтобы они говорили, что делать нам”. Не буду настаивать, что это на 100% относится к Вашей ситуации с продавцами, но давно заметил, что HR-менеджеры поступают с точностью, до наоборот. Сначала наберут работников с упором на “лояльность компании”, а потом долго ждут от них рвения. Подобные “лизоблюды” отлично чувствуют “дух организации”, неформальные правила и ценности, и отлично умеют приспосабливаться. Что бы эффективно решить эту проблему, нужно сначала вывести на чистую воду тех “казачков”, что культивируют “паразитическую культуру” внутри организации. И часто ими бывают, довольно влиятельные люди. Желаю удачи.

  7. #7 by Андрій on Лютий 25, 2013 - 18:38

    Все обмежується тількі уявою. Якщо є людина (PM) якій 3 з 5 днів буде неукліно моніторити шукати “фішки” на сайтах в паутині, сайтах конкурентів і т.д. А 2 дні керувати проектом. Якщо є хай-лвл дизайнер здатний дійсно мати свою думку (в дизайні). Якщо є здібні деволопери здатні натягнути цей дизайн на движок.
    Можна бути впевненим на 800% в успіху проекту. Сайт знову у старому дизайні, по-памяті…потрібна хороша “фішка” вікна зворотного звязку (контактів), можливо зробити міні флеш презентацію компанії з елементами інтерактиву (з нагоди нового сайта).
    ех тисячі їх)) про SEO можна говорити вічно:)

  8. #8 by Axiom on Лютий 25, 2013 - 21:18

    Виктор, дякую за змістовний коментар. Фраза Джобса дійсно не на 100% стосується нас, бо це швидше про ТОП-менеджмент. На жаль, немає методики яка би відрізняла ініціативну людину від пасивної. Тому лише практика виявляє людей, що готові робити щось «екстра». А для всіх інших і є схеми, чек-лісти, регламенти та бізнес-процеси.

(will not be published)