Цінність бізнесу


Сьогодні в розмові з товаришем, який подумує продати свій бізнес, я йому кажу:

Цінність бізнесу = мотивація працівників + налагоджені бізнес-процеси + клієнтська база.

Після цього сам задумався. Бо ж якщо працівники мають бажання професійно рости, краще виконувати свою роботу і якщо все працює «як годинник» та не вимагає втручання і якщо блок CRM ведеться справно, є вся інформація про клієнтів в одному місці … то «такая корова нужна самому».

Вийшов такий собі курс стратегічного розвитку компанії в одній фразі.

Незгідних запрошую в коментарі посперечатись.


Якщо сподобався допис — підпишись на мою RSS стрічку та оперативно отримуй оновлення!

Коментарі

коментар

  1. #1 by tivasyk on Лютий 1, 2013 - 15:22

    як формула враховує ринкову ситуацію? бізнес великих видавництв з портфелем чудових паперових видань в приклад. все ж класно працювало до певного моменту?

  2. #2 by Plemyannyk on Лютий 1, 2013 - 21:01

    Не існує універсальної моделі оцінки вартості компанії !
    На різних ринках різні оцінники по різному рахують Цінність бізнесу . Як на мене ця модель не враховує вартості матеріальних і нетермінальних активів якими володіє компанія! (Можливо у них велике приміщення ,яке по факту коштує більше мотивація працівників + налагоджені бізнес-процеси + клієнтська база чи патентна база на мільярд )) ) + не враховується фінансові потоки, які вже генерує бізнес і якийсь коефіцієнт ринкової ситуації.
    У засновника повинна бути своя модель оцінки вартості компанії. Якщо в нього її немає, то йому доведеться погодитись з чужою моделлю. Краще вже мати в голові свою модель – неправильну, яку виправлять в ході переговорів,- ніж не мати ніякої.

  3. #3 by Axiom on Лютий 3, 2013 - 00:28

    Дякую за думки. Але це оцінка не швидше для того, хто «дуже хоче продати», як для того, хто «не проти купити». Якщо інвестор захоче купити собі якийсь «свічний заводик», то окрім очевидної вартості верстатів буде звертати увагу на ці 3 параметри при порівнянні двох компаній.

(will not be published)