Зміна фірмового стилю


Цікаво підмічено в журналі khazhintsev:

Тенденції, мода, правила, заборони — все це в сфері брендінгу дуже мінливе. Один маркетолог придумує фірстиль, а через 4 роки інший маркетолог фірстиль кардинально змінює. При чому змінює на стільки сильно, що стандартом стає те, що раніше було заборонено.

Ось приклад заборони використання логотипу з гайдлайнів Nissan від 2008 року:

nsssn1

А так виглядає сучасний гайдлайн по використанню логотипу:
nsssn2

І приклад використання на сайті Nissan:
nsssn3
Не пройшло і 4 роки як відбувся кардинальний розворот в іміджі бренду. А навіть дрібні зміни в айдентиці викликають оновлення усіх фірмових матеріалів: від POS-матеріалів, брошур, прайсів до зміни фасаду. А це вже дуже серйозні інвестиції. Хоча здається лише змінили колір фону ;)


Якщо сподобався допис — підпишись на мою RSS стрічку та оперативно отримуй оновлення!

Коментарі

коментар

,

  1. No comments yet.
(will not be published)