Турбопрактикум: Як місцевим брендам отримати прибуток з просування в інтернеті?


Нарешті в нас зорі зайшлись та дуже потужний лектор та практик з великим досвідом приїде з Москви до Рівного.

Приходьте та ви дізнаєтесь:

- Що може рівненський бізнес отримати від просування онлайн?
- Які інструменти інтернет-маркетингу найбільш ефективні?
- Хто повинен займатись брендом в інтернеті?
- Як директор буде оцінювати ефективність в просуванні онлайн?
- Є локальний бренд, є бажання йти в онлайн, є можливість. Що ж робити?

Відповіді на ці та інші питання буде надавати New Business Director компанії Affect (Москва) Микола Сюсько:
+ 5 років досвіду роботи в галузі цифрових комунікацій;
+ успішні проекти для всесвітньо відомих брендів (Coca-Cola, Nemiroff, Microsoft, HTC, Vichy, Tuborg, Kyivstar)
+ учасник топових профільних конференцій;
+ його експертні матеріали публікуються в найкращих виданнях: «Бізнес», Marketing Media Review, Adme.ua;
+ реалізовані десятки проектів як в Україні так і в Росії.

Вартість знань: 460 гривень (350 грн при оплаті до 19.11.2012, 230 грн при оплаті до 12.11.2012)
Спеціальна ціна для студентів — 150 гривень.
Двом та більше працівникам однієї компанії: додаткова знижка 20% кожному
Гарантуємо корисні знання: якщо не сподобається — повернемо гроші!

Який би вас не був бізнес: це буде вам корисно. Ще 10 років тому бізнесмени не розуміли навіщо їм сайт. Тепер всі точно розуміють, що за соціальщиною майбутнє. Якщо ви власник бізнесу — приходьте самі та обов’язково беріть своїх підлеглих. Якщо ви зайнятий керівник — хоча б відправте на навчання свого маркетолога. Якщо ви маркетолог — просіться в своєї компанії оплатити вам навчання, бо з такими знаннями ви за місяць окупите інвестиції в квиток.


Якщо сподобався допис — підпишись на мою RSS стрічку та оперативно отримуй оновлення!

Коментарі

коментар

, , , ,

  1. No comments yet.
(will not be published)