Поради маркетологам в День маркетолога


Сьогодні раптом зранку почав отримувати привітання та випадково дізнався, що це ж професійне свято тишком підкралось.

Один знайомий привітав та якось розпова перейшла на ринок праці та він запитав що потрібно щоб стати класним маркетологом. На даний момент я можу порадити дві основні речі:

1) не обмежуватись лише маркетингом в своїх інтересах. Це означає, що ви повинні постійно розвиватись професійно але мати знання в інших сферах. Мотивація персоналу, фінансові потоки, ІТ, оптимізація складу та ще всі можливі різносторонні знання будуть великим плюсом та допоможуть зробити ваш маркетинг ще кращим;

2) отримувати кайф від роботи. Не уявляю як можна зробити ефективну систему лояльності без завзяття, не уявляю як можна зробити рекламну кампанію без любові до роботи, не уявляю як можна створити сайт без драйву, не уявляю як можна зранку йти на роботу без думки «сьогодні буде класний день та я зроблю ще декілька кроків щоб ощасливити клієнтів».

Цікаво мені, а який секрет роботи ідеального продавця?


Якщо сподобався допис — підпишись на мою RSS стрічку та оперативно отримуй оновлення!

Коментарі

коментар

  1. No comments yet.
(will not be published)