вакансія: Досвідчений рекламіст в Автоград


В компанії Автоград багато цікавої та складної роботи. Але навчати та опікати нову людину не можемо через обмаль часу, тому ми шукаємо готового спеціаліста з автоматичним самонаведенням на ціль!

В кандидата повинні бути такі професійні риси:

– успішний досвід ведення проектів від початку до кінця;
– розуміння принципів ведення рекламних кампаній;
– любов до роботи із цифрами;
– увага до деталей;
– постійне прагнення до покращення сервісу в компанії;
– навички роботи з Gmail, Google Docs, Excel.

На цій посаді потрібно буде:

– Знайомитись, налагоджувати зв’язки та працювати з представниками імпортерів (маркетологами, бренд-менеджерами брендів);

– Реалізувати продумані маркетологом рекламних кампаній (складання бюджету, медіа-розміщення, моніторинг, оцінка ефективності, підготовка звітів);

– Замовляти рекламні матеріали в підрядників (візиток, буклетів, флаєрів, наклейок, поліграфії);

– Спільно з маркетологом організовувати маркетингові заходи;

– Слідкувати за дотриманням стандартів брендів (в автосалонах, в рекламній продукції, в роботі менеджерів, на сайті);

– Проводити аналіз конкурентів;

– Слідкувати за даними аналітики ринку, готувати звіти в розрізі наших брендів;

– В роботі тісно взаємодіяти з дизайнером та контент-менеджером;

– Займатись самоосвітою, професійно розвиватись;

– Не бути байдужим.

Критерії оцінки роботи рекламіста:
– швидкість виконання поставлених задач;
– дотримання корпоративних бренд-стандартів;
– досягання долі ринку.

Не варто подавати своє резюме людині, яка:
– виконує лише ті завдання, що написані в посадових обов’язках;
– не вміє гарно представляти свої думки письмово;
– не робить якусь роботу по причині «я чекаю від них відповіді»;
– чекає щоб її мотивували на виконання кожного завдання;
– не хоче професійно розвиватись в сфері маркетингу та розглядає цю вакансію тільки як тимчасове місце.

Надсилайте резюме в форматі PDF на електронну адресу (тут була адреса). В листі дайте також відповідь на питання: що, на вашу думку, найголовніше при проведенні рекламної кампанії.

Оновлення: поки що резюме достатньо, взяли людина на стажування.

 


Якщо сподобався допис — підпишись на мою RSS стрічку та оперативно отримуй оновлення!

Коментарі

коментар

,

  1. #1 by Fanta on Жовтень 18, 2012 - 13:07

    Цікаво з якої суми стартує ЗП на таку позицію!

  2. #2 by Axiom on Жовтень 18, 2012 - 14:20

    Стартує з 1 гривні ;) Це ж буде залежати від навичок кандидата та від його досвіду.

  3. #3 by Сергій on Жовтень 18, 2012 - 14:30

    Класно і по суті, але, цікаво, скільки знайдеться спеціалістів в Рівному, готових працювати по такій схемі і за такими принципами. Найманні працівники, що якісно працюють на результат і при цьому “включають” голову – це практично з розряду фантастики.

  4. #4 by Axiom on Жовтень 18, 2012 - 14:53

    Поки що біля 15 людей. Щодо «голови», то тут тільки випробувальний період нас розсудить.

(will not be published)