Візьміть в мене гроші


Я вже жалівся на невмілих продавців та ми обговорювали наполегливість продавців. Це ті випадки коли менеджер хоче моїх грошей, а я не хочу їх йому давати.

Останнім часом зіштовхуюсь з протилежною сиутацією: я хочу дати багато грошей постачальнику але не можу це зробити, бо сам постачальник створює мені перепони.

Приклад №1: хочу розмістити банер на онлайн ресурсі, прошу менеджера вислати мені на пошту ціну та розмір банера. Отримую лист з 30-мегабайтним аттачем. У вкладенні 8 файлів: різні прайси та пропозиції, скани, скріншоти. В мене немає ні часу ні бажання з цим розбиратись.

Приклад №2: завдяки порадам знайомого звертаюсь до підрядника. Попередньо про все домовились, я чекаю комерційну пропозицію. Але так її і не отримав. Чисто випадково знайшов лист, бо вирішив вручну перерити всю папку «спам». В результаті мені вислали лист з безкоштовної пошти, без теми та без тіла листа, з вкладенням. Звичайно ж поштова система сприйняла цей лист за спам. І я маю таке відчуття, що менеджер не захотів приділити мені уваги, а просто зробив «а, на тобі — відчепись».

Приклад №3: готуємось відкрити автосалон Nissan в Рівному, зателефонували 5 підрядникам, дали ТЗ на послуги, просили прислати ціну на електронну пошту. Отримали відповідь лише в двох з них. Інші три менеджера просто проігнорували запит.

Це лише ті приклади, що трапились недавно. Ще страшніше стає, коли розумію що і в нашій компанії трапляються такі випадки.

Що думаєте: варто перевиховувати менеджерів чи таким спеціалістам вже нічого не допоможе та варто їх одразу замінювати більш компетентними?

 


Якщо сподобався допис — підпишись на мою RSS стрічку та оперативно отримуй оновлення!

Коментарі

коментар

,

  1. #1 by Fanta on Жовтень 15, 2012 - 10:15

    ІМХО 1 раз варто спробувати – фейл —> давай, до побачечння!

  2. #2 by Zhenya on Жовтень 15, 2012 - 21:43

    1. Я работаю с иностранцами и с нашими. констатирую факт – что это не проблемма одного взятого человека или предприятия, а всей нашей культуры. У нас культура – одолжения. То есть дать другому понять, что он тебе сильно обязан (хотя здесь взаимовыгодный интерес). Так что культуру постепенно надо менять. У иностранцев наоборот (по крайней мере мне что ли такие попадались), даже если он тебе делает услугу, то и ввиду не подаст, а будет так, как будто я ему одолжение делал.

    2. По поводу спама. Я отправляю письма и с моего яху и с платного аккаунта моей фирмы. И там и там письма иногда попадают в спам. Причем одному и тому же адрессату с одного и того же почтовика письма могут попасть и туда и туда. Каким образом происходит отбор – не знаю. Хотя отправлять письмо без темы – это надо уметь.

    Вывод. Надо перевоспитывать, собственным примером, помня, что люди быстро не меняются. Хотя в бизнес среде, у них может быть супер мотивация (премия или увольнение)

  3. #3 by Sammy on Жовтень 20, 2012 - 20:47

    К примеру я занимаюсь дизайном, и последнее время часто общаюсь с заказчиками. Проблема вялости работников попадаются не только со стороны исполнителя, но и со стороны заказчика.

    Заказали у меня разработку сайта, договорились что я вышлю анкету, для более подробного изучения цели и для максимального удовлетворения заказчика. В течении пулучаса отправил анкету, но заказчик решил не заполнять анкету и отправил мне сотни мегабайт неудачных фотографий и постранично отфотагрофированые брощюры партнеров (все на немецком языке).

    Вобщем не удалось выяснить у заказчика даже приблезительно какие рубрики сайта нужно делать. Хостинг и домен уже были оплачены и я даже потрудился сделать главную страницу.

    Каждый раз, когда я пытался связаться с заказчиком он удосуживался ответить мне раз в неделю.

    Вывод: не только исполнители тупят, но и заказчики.

  4. #4 by Axiom on Жовтень 21, 2012 - 14:15

    Все рівно наполягаю на невинуватості замовника ;)
    Я би виділив такі типові помилки з твоєї сторони:
    1) надіятись на те, що замовний самостійно щось зробить щоб тобі полегшити роботу. Тобі треба відповіді — за тобою і повинна бути ініціатива;
    2) відсутність передоплати. Тут думаю, що зрозуміло;
    3) якщо якийсь матеріал невдалий, то виконавець повинне пояснити чому та окреслити критерії потрібного матеріалу.

    Бо якщо ти дизайнер, то не вимагай в замовника щоб дизайнером був він. Йому навіть не потрібно знати про сайти, анкети, фотографії та брошури.

(will not be published)