Загадка про рівень обслуговування клієнтів


Сьогодні я розіслав по пошті всім працівникам Автограду таку загадку:
=====
1) Для того щоб покращити рівень сервісу в одному з величезних гіпермаркетів директор відмовився від нумерації відділів, проходів, стелажів та полиць;
2) А щоб перевірити чи достатньо високий рівень сервісу в закладах громадського харчування, автор книжки про покращення сервісу задає офіціантам одне питання та слідкує за відповіддю.
Скажіть, будь ласка: чому гіпермаркет з величезною торговою площею не нумерує полиці та яку реакцію на питання очікує отримати автор книжки від офіціанта?
=====
Пропоную змагання хто швидше дасть відповідь: мої колеги листом чи мої читачі в коментарях ;)
Ексклюзивно для вас маленька підказка: в стандартах роботи продавця магазину КТС цей момент передбачений, записаний та наголошується на тренінгах.

Якщо сподобався допис — підпишись на мою RSS стрічку та оперативно отримуй оновлення!

Коментарі

коментар

, ,

  1. #1 by Volodymyr on Жовтень 12, 2012 - 22:55

    Не нумерується щоб люди не хвилювались що їм треба буде обходити багато полок.А питає він мабуть меню. Реакція повинна бути що офіціант не просто дає меню а має ще порадити якісь страви.

  2. #2 by Taras on Жовтень 15, 2012 - 19:26

    Думаю, щоб від нумерації відмовились для того, щоб продавець особисто супроводжував покупця і демонстрував товар, а не просто вказував номер полиці, де він знаходиться.

  3. #3 by Оксі on Жовтень 23, 2012 - 00:29

    Прочитавши дану загадку і не змігши заснути з повною незрозумілістю в голові, перекопавшись в глибинах гуглу дійшла певної думки – я вважаю автор очікує почути від офіціанта відповідь, що гіпермаркет не нумерує стелажі для безпосереднього та тривалого контакту консультантів та споживачів, так як це, в основному, відбувається в закладах харчування; хоча по ідеї має бути все навпаки, тобто за поглядом на обслуговування в Home Depot, чим менше “приділяти уваги” клієнту, тим якість обслуговування краще, а варто лише залишити кнопку виклику)
    а взагалі я заплуталась, тому дуже цікаво було б отримати вірну відповідь

(will not be published)