Прошу пораду: як оцінити кандидата


Ось в мене є вакансія контент-менеджера та я отримую різні резюме. Резюме поки що діляться на 4 типи:

1) людина не може прочитати та засвоїти текст: надсилає резюме не на електронну адресу або присилає листи без резюме або не в потрібному форматі або не з тією темою і так далі. На такому елементарному тесті відпадають біля 15% кандидатів;

2) в резюме дуже велика кількість граматичних помилок, русизмів, помилок пунктуації. В мене самого є така проблема. Але хоча б автоперевіркою текстового редактору можна було пройтись по своєму резюме. Біля 40% кандидатів;

3) кандидат взагалі без досвіду роботи та хоче занадто велику суму грошей. Без коментарів. Аж цілих 30% людей;

4) кандидат overskilled. Тобто в нього є досвід роботи, багато корисних умінь та я розумію, що йому така робота швидко набридне та він буде демотивований рутиною. Мабуть менше 10% людей такі круті;

І серед цього залишку в 5% потрібно обрати найкращого спеціаліста. Класну пораду дав мені Валентин Будкін, я обов’язково нею скористаюсь.

Але зараз хочу задати питання «знатокам»: як максимально чітко та швидко оцінити потенційного кандидата на цю посаду?


Якщо сподобався допис — підпишись на мою RSS стрічку та оперативно отримуй оновлення!

Коментарі

коментар

,

  1. #1 by wadimb on Серпень 31, 2012 - 09:04

    Мені здається дати кандидату завдання: написати в соц. мережі якесь оголошення, яке б залайкали або розшарили мінімум 30 людей :)

  2. #2 by zubkevich on Серпень 31, 2012 - 10:09

    Дай завдання:
    Написати новину на сайт Автограда про те, що в компанії з’явився класний контент-менеджер.

  3. #3 by Дядько on Серпень 31, 2012 - 10:31

    в Рівному є нормальні контент менеджери?
    які щось досягли в просуванні товару на теренах соціальних мереж?

    чи то специ з інших мільйонників?

  4. #4 by Coach on Серпень 31, 2012 - 11:15

    З однієї сторони overskilled може бути небезпечний. Адже людині дійсно може стати нудно і він буде шукати чогось кращого. Але у наш час, коли важко знайти офіційну роботу, та ще й у нормальній компанії, думаю навіть дуже безробітний overskilled буде триматися за це місце і робити все, що скажуть. Величезний плюс, що на нього можна ще щось навантажити, а от звичайному контент-менеджеру нічого більше окрім написання і завантаження текстів і не довіриш, бо він просто не вміє нічого більше…

  5. #5 by Axiom on Серпень 31, 2012 - 12:07

    wadimb :

    Мені здається дати кандидату завдання: написати в соц. мережі якесь оголошення, яке б залайкали або розшарили мінімум 30 людей :)

    Якщо контент-менеджер зможе це зробити на співбесіді, то він вже дуже оверскіллед :) Мені треба людину, яка це не вміє робити зараз але може при потребі навчитись.

  6. #6 by Axiom on Серпень 31, 2012 - 12:08

    zubkevich :

    Дай завдання:
    Написати новину на сайт Автограда про те, що в компанії з’явився класний контент-менеджер.

    Хороша ідея, годиться. Дякую!

  7. #7 by Axiom on Серпень 31, 2012 - 12:09

    Дядько :

    в Рівному є нормальні контент менеджери?
    які щось досягли в просуванні товару на теренах соціальних мереж?

    чи то специ з інших мільйонників?

    Є люди, які ще не знають що вони потенційно хороші контент-менеджери;
    І зовсім не треба просувати товар «на теренах соціальних мереж» ;)

  8. #8 by grinder on Серпень 31, 2012 - 12:24

    Интересный пункт: Філологічна освіта — великий плюс. По опыту работы с АйТишными текстами ни один филолог не написал хорошего текста по теме. Да, пишут вроде правильно, да, без ошибок. Но много, скучно и не понятно. Большинство людей малообращают внимание на мелкие грамматические ошибки, им главное чтобы было доходчиво написано и без “мыла”. Нужно просить кандидата писать текст именно по теме. Т.е. анонс услуги, акции, нового авто. И оценить способен ли текст увлечь. По поводу обучения, могу сказать что один знакомый писал тестовый текст в 2000 знаков за три дня. Сейчас (прошло месяца три) шлепает по 30 000 знаков в день, на разную тематику и со 100% уникальностью.

  9. #9 by Axiom on Серпень 31, 2012 - 12:51

    grinder :

    Интересный пункт: Філологічна освіта — великий плюс. По опыту работы с АйТишными текстами ни один филолог не написал хорошего текста по теме.

    Якщо обирати між знанням техніки та вмінням писати, то я без вагань оберу друге. Бо перший пункт можна навчити. А гарно писати навчити людину дуже-дуже складно.

  10. #10 by Copywriter on Вересень 1, 2012 - 11:42

    До поради написати статтю на сайт (не обов’язково про контент-менеджера) я б додала обов’язкову умову – ліміт у, скажімо, 700 знаків без пробілів чи 100-150 слів тощо. Вміння толково писати найкраще перевіряється лаконічним текстом. Хто справиться з цим, справиться зі всім.

  11. #11 by ASK on Вересень 9, 2012 - 20:28

    Шкода що не пройшов в АвтоГрад, тепер змущений працювати в 80х на “Продекологію” за мінімалку (премія в 50 грн до 8-Березня :) Постійні збори 50-60 чол. в приміщенні 15х20м, де всі слухають що зараз дуже погано, але скоро буде в “світлому майбутньому” дуже добре. (Для директора! Ги-ги).
    Контент-менеджер повинен бути просто грамотною людиной з баченям дійсного стану речей на сайті і переспективою (тобто знати що писати щоб інфа подавалась правильно….складати пазли потрібно без пробілів:)

  12. #12 by Axiom on Вересень 9, 2012 - 21:03

    В нас рекламіст в минулому з Продекології. Втікай звідти при першій же нагоді!

  13. #13 by ASK on Вересень 9, 2012 - 21:35

    Ready, Steady, Go:)
    Потрібно дійсно зайнятись “г аналітікс”, або SEO в упор:)а потім фріланс мабуть. З ходу нема куди втікти, но потрібно рухатись). В продекології директ-маркетинг, BTL,(продажі по тел, розсилкі, ТКП,) Не загнати би себе в кут!

  14. #14 by Malinka on Вересень 10, 2012 - 11:01

    Пункт перший стосується мабуть усіх роботодавців..
    Другий важливий саме для такої роботи – якщо відсутня перевірка правопису,то такій людині явно не на таку посаду…
    Трете якщо є величезне бажання працювати то досвід з часом прийде,інколи ж ті що з досвідом просто не мають такого бажання,на жаль…
    Четвертий підійшов би найкраще,якщо правильно зацікавити,але ж таких людей відсоток найменший.

    На мою думку для такого менеджера головні вміння чітко розуміти тему і вміння стисло її висвітлити.Тому на співбесіді запропонувати наприклад тему Автоград -і завданням до неї буде придумати 10 назв статей,чи новин,з яких одну написати (тут вилізе вміння і стислого формулювання і правопис і стиль написання).
    Далі перевірка по пошукових словах (або знання Яндекс метрики та Гугл аналітики,чим саме зацікавити людей,для переходу на сайт і як слідкувати за їхньою поведінкою) нехай теж сформулює з десяток слів і фраз,якими соц. мережами користується і знає (а то вираз блоХи на Світтері,для когось дійсно блохи…

  15. #15 by ziArt on Вересень 10, 2012 - 12:31

    Наповнювати сайт контентом це не значить писати про Автоград. Як на мене важливо
    1. Розуміння важливості тої чи іншої теми і її можливий відклик у аудиторії. Місцями простіше в конексті того що відбувається отримати свій трафік. Наприклад кандидату:запропонуйте 1-2 новини з будь-якого сайту по вказаній тематиці що потенційно можуть привести відвідувачів на сайт
    2. Вище писали про лаконічний текст, простими словами – але про просту подію. Компанія приймає участь у виставці, чи отримала нагороду, чи відсвяткувала день народження тощо
    3. Запропонуйте на листку а4 написати невелике так би мовити ессе на будь-яку тему в межах 100 слів. Одразу по помилкам знанні теми і так далі все стане на свої місця і скопіювати не буде звідки бо не буде нету під рукою

  16. #16 by grinder on Жовтень 3, 2012 - 13:12

    И взяли кого то? Так уже получилось что знаю нескольких человек? каждый из которых искал работу но занимался до этого разным и имеет свой уровень. В итоге четко сложилось мнение что НЕ нужен человек – умеющий писать тексты, умеющий грамотно писать тексты, умеющий писать SEO текст, понимающий в теме, знакомый с разработкой веб-сайтов, понимающий в SEO вообще, разбирающийся в соц сетях, разбирающийся в веб-технологиях и т.п.
    Интересно кто остался?

  17. #17 by Axiom on Жовтень 8, 2012 - 10:42

    Звичайно взяли, дуже задоволені людиною. Якщо даси список із цих «нескольких человек» поіменно — тоді зможу відповісти на коментар.

(will not be published)