Успішні продажі кота в мішку


Всім маркетологам відомий успіх Кіндер сюрпризу: діти купують не шоколад та не іграшку, а купують саме сюрприз та емоції.

На днях в супермаркеті побачив геніальну фішку: жувальна гумка Dirol з невідомим наперед смаком:

Чудесна ідея, я купив одразу дві пачки щоб порівняти смаки :) І навіть не треба ніякої додаткової реклами — тільки класна упаковка та цінник. От би дізнатись пропорції продаж нової модифікації гумки. Аплодую автору.

Тепер чекаємо з аналогічною фішкою газовану воду та чіпси? Що скажете, побалували би себе таким сюрпризом?


Якщо сподобався допис — підпишись на мою RSS стрічку та оперативно отримуй оновлення!

Коментарі

коментар

, ,

  1. #1 by Сергій on Серпень 21, 2012 - 20:44

    Напевно дуже поспішав, коли писав це повідомлення :) Дві невеличких очепятки
    Кнідер – напевно має бути “Кіндер”
    дати – тут думаю мало б бути “діти”

  2. #2 by Axiom on Серпень 22, 2012 - 09:30

    Так, писав пізно вночі :) Дякую!

  3. #3 by grinder on Вересень 7, 2012 - 20:30

    Тут наверное дело не сколько в “угадать”, а в том что некоторым трудно выбрать при нынешнем изобилии. Просто не везде это можно применить.

  4. #4 by Itax on Вересень 10, 2012 - 17:44

    плюсую ідею однозначно – сюрприз це іноді дуже доречно! крім того реклама по ТБ також цікава – створення образу “змови” =) Називається “доторкнись до секретного”

(will not be published)