Тижневий дайджест цікавинок №3


Із самого цікавого, що я прочитав за минулий тиждень:

Спроба  оцінки мережі Фейсбук. Бонусом шикарне відео в кінці.

Не нова, але все ще актуальна стаття Муртазіна про купонні сайти.

Гугл все ніяк не доробить свій Драйв, але вже близько. При тому, що якраз на тижні запустився Яндекс.Диск.

Чем отличается адвокат бренда от посла бренда?

Цікавий інструмент: зворотнє франчайзі.

Просто коротенькі роздуми “От митингов и требований до вдумчивого потребления один шаг

Також не нова, але цікава історія: «О том, кто хорошо смеется (міфи та реалії елементів лояльності).

Раптом: задумали українське Сколково.

Як інтернет-магазини аутсорсять. Раніше здавалось, що продавати через Інтернет дуже легко та прибутково. Але чим далі йде технічний прогрес — тим сильніша конкуренція та ефективний Інтернет-магазин вже може коштувати аналогічно як і офлайнова точка.

Мабуть ви вже бачили класний експеримент з банером. Вічний заклик до маркетерів: виділяйтесь!

Насамкінець багато літер. Для мене ця інформація виявилась шоком: як просували Кока-Колу в американських школах серед дітей. Такий маркетинг треба забороняти!


Якщо сподобався допис — підпишись на мою RSS стрічку та оперативно отримуй оновлення!

Коментарі

коментар

  1. No comments yet.
(will not be published)