Робимо рестайлинг КТС — хочу вашої критики


На минулих вихідних був на форумі маркетинг-директорів. Познайомився із десятком цікавих людей, почув сотні цікавих речей, занотував десяток ідей.

І перша ідея, яку хочеться впровадити — емоційна прив’язка клієнтів до бренду. Ми в компанії розуміємо, що наше лого та бренд розроблювались 10 років тому та вже цей фірстиль не актуальний. Тому в п’ятницю я збирав нараду щодо рестайлингу та ребрендінгу.

Найважливіший для нас фактор успіху — любов клієнтів. Тому всі погодились, що треба змінити назву на таку, яка б викликала якісь асоціації та не лишала людей байдужими. В процесі неймінгу ми відкинули всі банальні назви асоціацій першого рівня: усілякі комп’ютерні банальності типу клавіш клавіатури (нудні F1 чи Shift) та совкові назви а-ля «Дім комп’ютерів» чи «Планета техніки».

На другому колі асоціацій за допомогою брейн-стормингу та ще двох методів генерування ідей відібрали 4 кандидати в назви. Пізніше за допомогою опитування працівників, клієнтів та факторного аналізу зупинились на асоціації, яка в усіх айтішніків викликає позитивні емоції – коте ;)

Зустрічайте наш оновлений бренд — КОТЕС.

Я пишаюсь дизайнером, який зміг за такий короткий час зробити на стільки цікавий логотип та зміг виконати сверхадачу — залишити бренд впізнаваним та зберегти це цінне айдентіті, на яке ми працювали 10 років. Також виношу подяку генеральному директору, який не побоявся прийняти таке сміливе рішення та затвердив концепцію з першого разу.

Звичайно ж це лише чорновий варіант, але дуже хочу почути вашу критику. Що ще треба покращити?


Якщо сподобався допис — підпишись на мою RSS стрічку та оперативно отримуй оновлення!

Коментарі

коментар

,

  1. #1 by Jewel on Квітень 1, 2012 - 20:09

    і тебе з 1 квітня! :)

  2. #2 by olzheska on Квітень 1, 2012 - 20:18

    ктс був і є бредном, упізнаваним і знайомим. а тепер котес. майже як котекс. мені особисто не дуже. кіт класний, да. але не котес. (без образ, це ж просто думка)

  3. #3 by insider on Квітень 1, 2012 - 20:47

    Щось не те
    1) не всім ті коте подобаються
    2) десять років коте-лихоманка не протяне
    3) КТС – легко вимовляється, завоювало репутацію, легко впізнається
    4) Рейстайлинг лого, дизайну і кольорової гамми – давно пора!! То ж компютерну техніку продаєте! Яскравіше, сучасніше, що радує око покупця, а то тухла, холодна гамма наразі. В Ентера напр дизайн – взагалі не дизайн.

  4. #4 by insider on Квітень 1, 2012 - 20:55

    1. Взагалі – ідея дуже на часі!!!! ІМХО дизайн КТСу (як і всіх місцевих компаній) – регіонального масштабу. Надвелика різниця з напр. банками, телекомом, що рекламують централізовано з Києва.
    2. Оскільки ви конкуруєте в т.ч. з Розеткою. Якісний дизайн, що радує око – конкур перевага.
    3. У вас свій дизайнер на постійній основі є? (джаст фор інфо)
    4. Самий час подивитись на останні лого і віяння. Деякі роботи – вражають!!

  5. #5 by Fantas on Квітень 1, 2012 - 21:19

    Паша, ну який Котес? це ж повний провал +100500 до olzheska.

  6. #6 by Сергій on Квітень 1, 2012 - 21:29

    1 квітня? кльовий жарт ;)))

  7. #7 by Сергій on Квітень 1, 2012 - 21:33

    Я чув, що КТС згодом просто планує розширити асортимент магазину товарами для тварин (а особливо кішок), томущо зараз велика конкуренція на ринку комп’ютерів. А продаючи корма та аксесуари для котиків можна було б долучити багатьох нових людей.

  8. #8 by Feinberg on Квітень 1, 2012 - 21:44

    нічого, що 1 квітня? Такі одразу розумні коменти повалились. Не треба бути настільки серйозними ;)

  9. #9 by ziArt on Квітень 1, 2012 - 22:44

    Зміна імені коли його вже всі знають – навіщо? здається найк чи кодак чи яблуко теж саме назву ніколи не міняли, редизайн кольорів можливо самого лого 100 відсотків доречно

  10. #10 by serendipity on Квітень 2, 2012 - 08:39

    У вас спина белая!

(will not be published)