Тони Шей. Доставляя счастье


На перший погляд наче класична історія успіху. Але якщо у вас в компанії планується великий ріст, якщо активно набираєте персонал, якщо віддаєте щось на аутсорс, якщо маєте справу з великими інвестиціями, якщо в майбутньому плануєте надавати ідеальний сервіс, то книжку «Доставляя счастье» треба читати вам пошвидше.

На перших 30% книжки я двічі думав перестати читати. Спершу написана відверта єрунда та навіть речі, які зашкодять майбутнім підприємцям та дітям із слабкою бізнес-психікою. Тоні розповідає як під час навчання максимально халявив, відлинював від навчання та виконання учбових завдань. Може скластись хибна думка, що для успішного бізнесмена головне вміти викручуватись та робити мінімум роботи.

Але вже із сотої сторінки йдуть розумні думки (на основі власних помилок автора).

  1. Потрібно формувати міцну корпоративну культуру. Автор ще раз переконує, що гарний спеціаліст може бути поганим працівником, а приємну в спілкуванні людину можна навчити та зробити з неї компетентного члена команди (роздуми про корпоративну культуру будуть в мене перетравлюватись ще пару місяців, дуже важливий момент);
  2. «Великую компанию погубит скорее несварение от слишком большого количества возможностей, чем истощение от их недостатка — закон Паккарда»;
  3. Не можна віддавати на аутсорс ваші ключові функції. Це ніби очевидно, але приклади з книжки змушують ще раз про це добре задумуватись. Ваше УТП повинно бути потужною зброєю, яку ви цілком контролюєте;
  4. «Стимулюйте працівників читати книжки». Я досі в шоці від того, що бібліотекою в нашій компанії регулярно користується максимум 5 людей;
  5. в колцентрі Zappos.com не вимірюють час дзвінків (самий довгий дзвінок тривав майже шість годин!). Оператори не мають стандартних текстів для розмови. Їм потрібно всього лиш зробити для кожного клієнта максимум можливого;
  6. «Якщо у вас більше трьох пріоритетів - у вас немає жодного»;
  7. Людям потрібно мати відчуття контролю: ріст кар’єри, зарплати, навичок повинен бути прогнозований;
  8. ще раз про корпоративну культуру: «Исследования показывают, что привязанность сотрудника к компании увеличивает продуктивность его работы, а на привяззанность влияет количество дружеских связей с коллегами»;
  9. Потрібно задовольняти «невысказанные потребности» клієнтів (читайте про це в книжці, дуже цікаво описано);

В якості бонуса до розумних порад йде цікава історія створення одного з найкрутіших інтернет магазинів сучасності та бізнес-біографія автора.

Без прочитання цієї книжки власний бізнес починати не рекомендується ;)


Якщо сподобався допис — підпишись на мою RSS стрічку та оперативно отримуй оновлення!

Коментарі

коментар

,

  1. No comments yet.
(will not be published)