Новий тип фільмів: Sucker Punch


Сам фільм Sucker Punch я вже подивився давненько, але зараз хочу поділитись враженням та взнати вашу думку. Коли в наш час 3Д-фільмів, та крутих спецефектів фільмом року стає чорно-білий німий фільм The Artist, то логічно задуматись – чому досі немає його чистого антогоніста: фільма, в якому було би 100% спецефектів, екшену та драйву. Гарні акторки, комп’ютерна графіка, нові враження. Сценарій не обов’язковий.

Для мене таким новим експіріенсом став фільм Sucker Punch. Хоча там є продуманий сценарій, навіть «мораль та нравствєннє начало», але насамперед мені цікаво було задуматись — що ж в цьому фільмі справило на мене таке сильне враження. Моя версія, що це початок нового виду відео-розваг — ефекти заради ефектів. Подумайте самі: хто при здоровому глузді об’єднає в одну стрічку гігантів-самураїв з кулеметами; зомбі-фашистів та літаючого няшного людиноподібного робота; орків-дракона-бомбардувальника; місто майбутнього з кіборгами.

В свій час мене дуже вразив 3D політ на літаючому килимі в Шреку, це був для мене новий тип розвіг. І за маркетинговою логікою незабаром повинен настати час сегментування фільмів: одній аудиторії фільм на дві години чистого екшену та драйву, іншій – стрічка з діалогами та витонченою грою акторів.


Якщо сподобався допис — підпишись на мою RSS стрічку та оперативно отримуй оновлення!

Коментарі

коментар

  1. No comments yet.
(will not be published)