Робота персоналу також пізнається в порівнянні


… в порівнянні з конкурентами.

Я жалівся на мотивацію персоналу, що наші менеджери не хочуть зробити зайвого дзвінка клієнту. А в середу зіштовхнувся з апофіозом маразму: менеджер рівненської рекламної агенції від мене морозився, не піднімав трубку, не реагував на смс-ки та мейли. А я дуже хотів дати йому гроші.

Я жалівся що наші менеджери роблять розсилку листів своїм клієнтам з-під палки, а сьогодні мені розповіли історію як менеджер автоділера забив на розсилання обов’язкових смс-ок клієнтам про безкоштовну послугу в подарунок.

Я жалівся, а в п’ятницю переконався, що в Кузнецовську не роблять анкетування. В магазині конкурентів на мене, як клієнта, взагалі ніяк не відреагували. Продавець займався своїми справами та на мене навіть не глянув.

А на днях в Рівному я зайшов в магазин конкурентів і був шокований. Шум, гамір, пилюка на вітринах, немає товару, барадак з цінниками. Активні продавці? Ні, не бачив. Не знаю яка в їх персоналу мотивація, але дякуючи таким конкурентам особисто я отримав позитивну мотивацію :-)

Хоча і в магазині КТС бувають багі серед продавців: довго підіймають трубку телефону, надають занадто багато технічної інформації при консультації, іноді довго прибирається бруд на підлозі, бувають дірки на вітринах і ще сотні дрібниць. Але наші хлопці та дівчата в порівнянні з конкурентами – просто спецназ продажів. Не хочу перехвалити, але як же круто усвідомлювати, що ми на голову вище конкурентів, постійно вдосконалюємось і нам ще є куди рости.

Ну і щоб два рази не бігати: приходьте до нас працювати. ми постійно шукаємо енергійних консультантів, які люблять комп’ютерну техніку та спілкування з людьми. Якщо маєте знайомих – порадьте їм цікаву роботу, вимогливих начальників, сварливого директора по маркетингу, жорстокого аудитора, останні ІТ-новинки, вдячних клієнтів, достойний заробіток, веселий колектив із драйвовими корпоративами і дуже круті перспективи кар’єрного росту.


Якщо сподобався допис — підпишись на мою RSS стрічку та оперативно отримуй оновлення!

Коментарі

коментар

,

  1. #1 by Alatarr on Січень 25, 2012 - 15:21

    З приводу технічної інформації при консультації – якщо людина приходить і каже: “мені щоб швидкий, щоб ігри літали”, то там така інфо зайва. Коли ж клієнт питає про техпроцес, кеш другого-третього рівня, дискретну відеокарту, то це як мінімум показує його рівень і говорити – “от тут потужна відеокарта для ігор” без конкретизації не варто – скривиться і піде. Тех характеристики треба прив’язувати до вигоди, причому вигоду для клієнта ставимо на перше місце при побудові фрази: “ви зможете грати в найновіші ігри з допомогою цього нонейм ноутбука, бо він має потужну відеокарту на 1024 мб. Про те, шо крім памяті відеокарти є ще інші параметри, треба говорити тільки в тому разі, якщо прийшов клієнт другого типу. Тому що основні х-ки він і так прочитав ще раніше і йому явно потрібна грамотно подана деталізація.
    Тут уже можна сказати про шейдери, про гпу як пристрій для декодування відео, про 128 біт і різницю (неочевидну) в відеокарті на 1024 мб за 600 і 1600 грн.
    А про те, що майже ніхто не питає, як саме планується використовувати ноутбук (навіть у вас), то це не дуже. Бо тут же можна зорієнтуватись і уникнути в подальшому невмотивованих повернень. Ігровий ноут чи в офіс, в дорозі, в селі з перебоями електроенергії(6-ячеечна батарея), чи додому гламурній дівчині “Біленький і для вконтактика”.
    Причому тут вбиваються два зайці – у клієнта не виникає враження, що його допитують в гестапо – він сам розказує, що має бути в ноутбуці, на його думку. Залишається лише уточнити і узагальнити кількома словами, прикинути, які акси можна докинути при продажі (той же юсб-хаб, сумку, роутер чи окрему цифрову клаву для ноута, де нема цифрового блоку, посилену батарею).

    Отаке імхо на скору руку в перерві на обід))

  2. #2 by grinder on Лютий 20, 2012 - 17:16

    Сегодня невольно наблюдал за покупкой МФУ в ДиаВесте. К покупателю ни кто не подошел, все в что-то там игрались, но тот очевидно знал что брал просто ткнул и сказал что-то типа пакуйте. Менеджер подошел к кассирше и исчез минут на 10 вообще. В итоге покупатель все это время стоял с протянутой кредиткой и ни кто не знал что делать. На все вопросы менеджер отвечал, “да это есть”, “это гут” и т.п. (тут как у всех), но очевидно совсем не разбирается в технических деталях. Когда у него спросили сколько там чернил он по рисунку на СНПЧ ответил что 6, на самом деле оказалось 4.

(will not be published)