Іноді ніяка мотивація не працює


Навіть не знаю що робити, руки мої опускаються та мораль понижається на 200 пунктів. Певні люди діють просто за межами раціонального. Є частина працівників яким на все пофіг. Навіть самі найкращі професіонали іноді забивають на ефективність роботи.

Приклади:

  • в магазині не хочуть вмикати новорічну музику, бо «вона нам набридає». Слухають важкий рок. І пофіг на те, що новорічний настрій продає. Байдуже, що багатьом клієнтам не подобаються такі агресивні ритми. Забили на клієнтів заради своєї приємності;
  • не проводять анкетування клієнтів, бо «це забирає багато часу». А те, що нам важливо знати ефективність реклами – дрібниця. Штрафи не діють – в них на стільки великі зарплати (відносно середніх по місту), що працівник готовий віддати 200 грн аби тільки не напрягали;
  • не хочуть робити електронні розсилки серед покупців, бо «ніхто по ним не купує». А ніхто – це одна людина з двох сотень при трьох розсилках. Подавай все і одразу. Ніякі пояснення що треба робити розсилки регулярні, з спецпропозиціями – не діють. Погрози про штрафи не допомагають.
  • менеджери навіть зайвого дзвінка старому клієнту не зроблять, бо «якщо захоче – сам напише мені в аську, чьо я буду його напрягати».

І таких пунктів збирається щодня по парочці штук.

Питання на засипку: що вам не вистачає для ефективнішої роботи? Вдвічі більше зарплати? Особисту секретарку та лімузін? Десять помічників? Окремий кабінет? Більше повноважень? Уваги керівництва?


Якщо сподобався допис — підпишись на мою RSS стрічку та оперативно отримуй оновлення!

Коментарі

коментар

,

  1. #1 by lisoffsky on Січень 11, 2012 - 09:20

    на ТЕДі є хороше відео про те, що завеликі зарплати так само знижують мотивацію.
    + є гарне висловлювання про те, що як бордель перестає приносити дохід, то міняють бл***й, а не меблі совають:)

  2. #2 by HELLga Black (@dark_vesta) on Січень 11, 2012 - 12:34

    погоджуюсь із автором попереднього комента. Пряники – це, звісно, добре, але магічну дію “чарівного пєндаля” ще ніхто не скасовував

  3. #3 by Alatarr on Січень 11, 2012 - 17:31

    По тезам:
    Новорічна музика вже не актуальна, бо грає усюди і так само набридла клієнтам, які втомилися від низки святкувань. Тяжкий рок дійсно не надто позитивно, якщо він не розбавлений популярними хітами. Доведено, що швидкі ритмічні пісні, що змінюються недовгими мелодичними, збільшують бажання купити, особливо в емоційних покупках.
    Що мається на увазі під анкетуванням? Якщо запитання в стилі “нам важливо знати, звідки ви дізналися про акцію” та про враження від обслуговування, то це одне, а якщо анкетування на надцять запитань, то для покупця це обтяжливо не менше, ніж для продавця.
    Ефективність реклами показує збільшення потоку клієнтів, та збільшення продажів товару, який входить в акцію. Інші показники ефективності, не виражені в грошах, не особливо важливі. Хіба що акція мала на меті покращення іміджу компанії.
    Електронну розсилку можна автоматизувати, але якщо з 3 розсилок лише 1 людина купує, то це провал. Як на мене, отримання листа з акціями частіше раз на місяць – це зайве роздратування потенційних покупців, бо спам є спам. І розсилка має бути зручною, з ссилками на позицію на сайті, з додатковою знижкою, якщо купує вже і зразу. І з прямими телефонами чи скайпом менеджера, який за це відповідальний. Бо якщо треба встати і піти в магазин, щоб дізнатися детальніші умови, неможливо купити по кредитці, то і сенсу електронному розповсюдженні мало – робите онлайн продажі – робіть зручними. Щоб, приміром, я з офісу міг купити новий роутер, а потім після роботи його забрати або замовити доставку за додаткові плюс 15 грн.
    А от з приводу обдзвонювання старих клієнтів – то правда. Навіть просте запитання, “чи задоволені ви товаром, який у нас купували,, чи є зауваження, ми просто хочемо покращити нашу співпрацю” надасть клієнту привід для згадки про КТС, коли прийде момент апгрейду офісних машин чи подарунку племіннику.

    Отаке ІМХО)

  4. #4 by PAPARAZZI on Січень 11, 2012 - 18:54

    Штрафувати доти, доки до мінімалки зарплатня не дійде )))

  5. #5 by grinder on Січень 11, 2012 - 20:16

    Полностью поддерживаю lisoffsky :)
    Я как бы люблю хард, но в магазине тяжмет реально напрягает. В Фоззи что-то там мурлычит, хоть час ходи нормуль.

  6. #6 by Nezavisimoe_mnnie on Січень 12, 2012 - 01:23

    я теж вважаю що маэ бути “пряник ТА батіг”.
    Тобото порушення вперше – штраф, порушення вдруге штраф*3, потім штраф*5, а потім звільнення з роботи.

  7. #7 by olzheska on Січень 16, 2012 - 09:45

    я думаю що для працівника головне розуміти,що його цінують.якщо не звертають уваги на штрафи-може варто когось звільнити?як показ, що всьому є межа.або видати мінімалку. в кінці кінців, працівник повинен розуміти,що незамінних людей немає, а от хорошу роботу не так легко знайти. кнут+пряник.
    музика -згідна про фоззі, де іноді і щось рокове грає, і щось з хітів 90х і щось новорічне-це створює фон, а не забиває голову. звісно,слухати весь святковий період одну й ту ж саму музику персоналу важко,їх можна зрозуміти. напрягає,коли працюєш весь день і слухаєш надцятий раз аббу з хепіньюєром)
    про дзвінки-якщо клієнт постійний чи хоч регулярно здійснює покупки,то можна спитати під час покупки,а не набридати дзвінками, або в розсилці зробити маленьке опитування. бо якщо остання покупка була давно і тут дзвінок-”а що ви думаєте про ктс”-починаєш згадувати що ти там купував і що тоді було.

(will not be published)