Телефонні продажі: завжди можна краще


Сьогодні 3 раз телефонували від провайдера Датагруп. В третій раз розмова проходила за таким шаблоном:
Я: Слухаю.
Хлопчина: Доброго дня, мене звати якосьтам я представляю компанію датагруп та пропоную вам підключитись ляляля …
Я: Дякую, я вже користуюсь вашими послугами.
Хлопчина: Дякую, що вибрали нашу компанію, до побачення.

В результаті я третій раз відірваний від справ і компанія отримує від мене мінус до репутації. Хоча я здогадуюсь, що швидше за все обдзвін робить сторонній кол-центр, але ж в них вже було 3 шанси мій телефон з бази потенційних клієнтів перенести в базу поточних клієнтів і не дратувати мене такими пропозиціями.

Покращення №2: чому в інструкції не прописати, наприклад, «якщо клієнт вже є абонентом – запитати на скільки задовольняють послуги за 5-бальною шкалою»? Одразу буде фідбек та шанс показати себе із гарної сторони.

Покращення №3 (перевірене мною в Уарнеті): постаратись здійснити продажу. В Уарнеті дуже класно діяла така пропозиція: я пропонував клієнту безкоштовно збільшити швидкість вдвічі на місяць, якщо йому подобалась швидкість – він оформляв собі більший тариф.

Цікаво через який час зателефонують знову :)


Якщо сподобався допис — підпишись на мою RSS стрічку та оперативно отримуй оновлення!

Коментарі

коментар

,

  1. #1 by lolman on Січень 6, 2012 - 17:42

    до мене так з київстару щомісяці телефонують, і я щомісяця пояснюю що я є вашим клієнтом і прошу видалити мене з списку, але…поки безрезультатно…))

  2. #2 by OlegoS on Січень 13, 2012 - 10:41

    Датагруп мене достав – разів 5 дзвонили, поки я їх не покрив майже матом, бо надоїло їм пояснювати, що в мене є інтернет вже.

    Могли б дійсно якось телефони переміщати з бази обдзвону, або помічати, що цим дзвонили, цим ще ні, ці вже клієнти.

(will not be published)