Результат зйомки реклами


Минулого разу ми заморочувались зі зйомкою в стилі slow-motion.

Тепер ми вирішили знімати «в лоб», але додати професіоналізму, якого так не вистачає нашій провінційній рекламі. Мені дуже повезло, бо я мав на зйомки рівно один день, дізнався про цей день напередодні, а в продакшена якраз цей день і був вільний.

Тому стормили ідеї ми в четвер ввечері, а в пятницю в обід хлопці вже заносили апаратуру. Ділюсь секретами того, що необхідно для достойної зйомки (в хронологічному порядку):

  1. толкового сценариста. Він повинен відкинути заздалегідь нецікаві варіанти, акцентувати увагу на деталях, сказати що є відвертим лайном, а які речі треба розкрутити по максимуму;
  2. влучного копірайтера. Бій йде за кожне зайве слово. Звертаються увагу на чергування голосних-приголосних. Розставляються акценти в наголосі слів та інтонації речень;
  3. освітлювальника з апаратурою. Достатнє та рівномірне освітлення – це 50% успіху. Подивіться відео-реклами на місцевих телеканалах та порівняйте з рекламами, що беруть Канни. Освітлення може бути не тільки фронтальне, а ще і бокове, верхнє-нижнє, тепле-холодне, різке-м’яке і ще багато опцій від яких залежить кінцевий результат;
  4. харизматичного актора. Хоча спершу пропонували зніматись мені, але в мене препаршива дикція. На щастя Андрія не треба було вмовляти :)
  5. досвідченого гримера. До моменту зйомок я навіть не думав, що загримувати актора вимагає так багато часу та зусиль. Також грим залежить від стилю зйомок (статична картинка чи динаміка, крупний план чи загальний);
  6. крутого оператора. Дуже важливо. Без додаткових коментарів;
  7. фанатичного режисера. В ідеалі відточується кожен рух, кожна дія в кадрі. Поки що я не осягнув і 5% режисерської мудрості;
  8. дисципліновану масовку. В нас було задіяно 5 додаткових людей, що повинні були працювати як годинниковий механізм;
  9. звукорежисера. В нашому випадку все писалось за один раз з мікрофона-петлички. Але, як мінімум, його треба знати куда причепити та провести мінімальну пост-обробку;
  10. дизайнера для створення пекшоту;
  11. монтажера для пост-обробки відео та конвертації його в потрібні формати. Для ТБ одні параметри відео, для монітору – інші;
  12. продюсера, який буде за всіма вищезгаданими наглядати, підбадьорювати, гримати, приносити піцу та пишатись кінцевою роботою :)
  13. а ще треба обклейщик поверхонь папером, прасувальник тканини, збиральник флешок, тримальник скотчу та моральний натхненник :)

В результаті роботи більш ніж 12 людей, 9 годин часу зйомок та 4 годин пост-обробки пропоную вам до перегляду наше невеличке провінційне рекламне творіння:

Критика вітається. Якщо в когось проблеми з відображенням відео – лінк Youtube.


Якщо сподобався допис — підпишись на мою RSS стрічку та оперативно отримуй оновлення!

Коментарі

коментар

, , ,

  1. #1 by grinder on Листопад 30, 2011 - 11:25

    Креативно. Но мне кажется в ролике очень большой акцент на Андрее, чем на конкретном продукте, КТС и акции. Это у Штирлица запоминается последнее слово, рекламу до конца обычно не досматривают, если не привлечь внимание в самом начале. Но я не спец :)

  2. #2 by Дядько on Грудень 1, 2011 - 16:22

    якщо не секрет, скільки було зроблено дублів?
    і хто режисер?

  3. #3 by Axiom on Грудень 2, 2011 - 17:08

    Дублів було більше 60. Режисер: Петро Буткевич.

  4. #4 by Сергій on Грудень 5, 2011 - 20:47

    кльова реклама. Петя, і справді гарний режисер.

(will not be published)