Відгук про Lviv iCamp 2011


Звичайно ж на таких подіях найголовніша річ – нетворкінг, а доповіді – це приємний бонус. Людей дійсно було багато цікавих та різних. Пару фоток для затравки, а далі коротко розпишу плюси та мінуси заходу.

Плюси:

  • дуже багато потоків – завжди є щось цікаве:
  • гарна організація на місці;
  • розповідь про кожного доповідача на сайті, його досвід та спеціалізація;
  • чай-кава-печиво-канапки – вистачало всім та підносили їх дуже оперативно;
  • продаж книжок на місці – ідеальне рішення коли інтернет-магазин сам йде до цільової аудиторії (можна було погортати та купити, що ми і зробили);
  • увага до деталей – кожному учаснику дали пакет з рекламними матеріалами та загальним розкладом (це було актуально, бо з’явились зміни в програмі);
  • кльово було бачити як твіти з хештегом #icamplviv одразу ж на моніторах в залі;
  • приємно було побачити та розвіртуалізуватись з провідними блогерами та старими віртуальними друзями – дуже гарна ідея з кава-брейками;
  • але саме важливе – цікаві професіонали! Коли професіонали розповідають про свій досвід та вкладаються в 30 хвилин – немає нічого краще :) Денис Суділковський, Максим Лук’яненко та Олена Білозерська говорили чітко, по справі та з кльовими слайдами :)

Мінуси:

  • дуже багато потоків – дуже цікаві речі накладаються та йдуть одночасно;
  • не дуже зручний розклад онлайн (не можна інтерактивно скласти свій персональний план)
  • не стабільний WiFi
  • відсутність перерв між лекціями на потоках (ну хоча б формальних 2 хвилини щоб люди не бігали шалено);
  • рівень деяких доповідей був вкрай низький (розраховано навіть не для початківців, а мабуть для людей, які про ці теми ніколи не чули в житті);
  • спікери на круглих столах мені виглядали не як люди, що ведуть даілог, а як супротивники в суперечках (чув тільки два, але чомусь так здалось).

Найбільше я зробив нотаток з доповіді Дениса Суділковського, ось трішки з них:

  • в ідеалі клієнт повинен могли зробити покупку на сайті в 1 клік;
  • онлайн реклама має вести на конкретний товар;
  • дружити в соцмережах – це робота, нею треба окремо та ретельно займатись;
  • в правильному каталозі – має бути видно максимум товарів (в ідеалі всі потрібні одразу);
  • товар повинен бути представлений по вигоді для покупця: розділ «легкі ноутбуки» чи «рожеві ноутбуки»;
  • допоможуть клієнту обрати: плямби «новинка», «супервибір» і т.д.;
  • біля кнопки «придбати» мають бути убойні аргументи: «гарантія і роки», «наш менеджер вам одразу зателефонує»;
  • …. багато фішок Дениса не буду тут писати, бо ж конкуренти читають :)
  • всі самі цікаві новинки маркетингу можна побачити на сайтах з порно – вони першими впроваджують всі останні технології ;)

Якщо сподобався допис — підпишись на мою RSS стрічку та оперативно отримуй оновлення!

Коментарі

коментар

, ,

  1. #1 by PAPARAZZI on Жовтень 11, 2011 - 18:00

    найцікавіша і найзапам’ятовуваніша нотатка: “всі самі цікаві новинки маркетингу можна побачити на сайтах з порно – вони першими впроваджують всі останні технології ;)” )))))))))))

  2. #2 by Руслан on Жовтень 12, 2011 - 22:35

    Дійсно рівень деяких доповідей був слабеньким. До мінусі також би відніс засекречену інформацію про розташування їдальні

(will not be published)