Особливості національного банківського обслуговування


Мій бувший колега по Реноме Костя Влащук як завжди цікаво та влучно пише про банківський бізнес. Вирішив перепостити його допис, бо інформація дуже доречна:

Вже понад рік я користуюся послугами УкрСоцбанку. Загалом – дуже задоволений. І навіть завше рекомендував цей банк своїм друзям і колегам. Задоволеність базувалося перш за все на тому, що я звів до мінімуму спілкування з банківськими відділеннями і користувався зв’язкою “кол-центр – інтернет-банкінг – депозитний банкомат”.

Однак сьогодні отримав просто феєричний досвід спілкування з банківським відділенням.

Розповідаю.

Для оформлення шенгенської візи мені необхідна була довідка про стан мого рахунку. Ну що ж, о 9-00 приходжу в УкрСоц, чи то пак вже ЮніКредит, і звертаюся до менеджера. Пояснюю, що в мене є рахунок у банку і я хочу отримати відповідну довідку. Ок, каже містер манагер – пишіть заяву. Написав, перевіряє він моє прізвище в своєму ПК і бінго!!! Виявляється мене треба послати писати зовсім іншу заяву в зовсім інший відділ, адже в мене картковий рахунок.

Порада №1 для банку: З клієнтом повинен завжди працювати один менеджер і по кабінетах має бігати він, хоча при сьогоднішніх технологій взагалі ніхто і нікуди не повинен бігати.

Ну, що ж робити, довідка ж треба. Піднімаюся на другий поверх у картковий відділ. Там менеджер номер 2. Знову пишу заяву, цього разу вже все правильно і … І він мені каже – така довідка в нас коштує 50 грн. Піпєц! За шматок паперу – полтінічок. Просто епік фейл. Про що я йому і заявляю. На що мені відповідають, що таки да – раніше було 20, а от тепер 50 … Я розумію, що манагер тут не винен, йому скоріш за все на все це пох, що в принципі логічно … Нічого робити – треба йти платити …

Порада №2 для банку: Оплата за довідки – це не те, на чому повинен заробляти банк!!! Я клієнт, в якого на рахунку завше не маленька сума, я постійно розраховуюсь карткою і банк на цьому заробляє, я користуюся депозитним рахунком в цьому ж таки банку. І сцуко з мене 50 грн. Млять, за що? От такі дії банку інакше як не лояльними назвати не можна, і от такі тарифи – це перший поштовх задуматися про те, що а може ну нах цей банк. Я розумію, що виписання довідки – це теж робота, але хіба не можна поставити більш адекватну вартість?

Але ж довідка все одно потрібна, знову спускаюся на перший поверх, йду в касу і … І сцуко стою 20, ДВАДЦЯТЬ хвилин в касі, ще п’ять хвилин в мене приймають гроші. ЩЕ ПЯТЬ ХВИЛИН. Для мене це шок!

Порада №3 для банку: Чого я маючи два рахунку в банку не можу розрахуватися – через банкомат, через ПОС, через АРМ до інетбанкінгу (яких у відділенні немає – класна ідея, до речі, і досвідчені клієнти можуть користуватися і нових можна вчити) та просто зніміть цю суму з мого рахунку постфактум.

В результаті, я злий вже з самого ранку, я витратив приблизно 40 хвилин у банківській установі. Напружив двох манагерів і касира своє присутністю (хоча вони поводили себе максимально ввічливо і не їхня вина, що система така), хоч міг все це зробити дистанційно. І ще мені обов’язково доведеться сходити в банк ще раз за цією довідкою.

Порада №4 для банку: весь цей процес, який зайняв в мене 40 хвилин повинен відбуватися приблизно так – я дзвоню в кол-центр, замовляю довідку, повідомляю відділення, в якому мені зручно її забрати, якщо необхідно – оплачую карткою і у зручний час приходжу і забираю її.

І ще просто один НЕЙМОВІРНИЙ факт – жоден з трьох банківських працівників не запитав в мене хоча б будь-який документ!!! Жоден!!! По суті – можна прийти, написати від чийогось імені заяву, заплатити п’ятдесятку і отримати необхідну інформацію. А шо, в нас же банківська таємниця :(( Це вже навіть не смішно, це сумно …

По своїй роботі я щоденно маю справу з банківськими установами, і тепер буду згадувати цей випадок, коли мені будуть казати про неефективність і необхідність зменшення витрат. Проаналізувавши ці декілька абзаців можна в рази зменшити витрати і при цьому покращити обслуговування клієнтів. Звісно ж, що можна закинути, що це я такий сучасний, а от якійсь бабусі важко буде розібратися з новими технологіями … В цьому випадку банк має зрозуміти, який клієнт для нього вигідніший, я, який постійно працюю з своїми рахунками, чи десяток бабусь, які знімають лише пенсії?

До речі, написав побажання на сайті банку. Цікаво як прореагують :)

Сьогодні я в Нетішині хотів покласти гроші на картку Укрсоцу: спершу банкомат взяв гроші, видав помилку і попросив мене забрати карточку. Далі була ланка охоронець-касир-менеджер, який повернув мені гроші. Потім виявилось, що через касу я гроші покласти не можу, бо «непрацює ця програма» і ще я міг «покласти гроші без картки, якщо не терміново, і вони будуть в понеділок». Коли я захотів дізнатись про альтернативні банкомати, то виявилось, що працівники не знають що таке «кешин». Ці банки такі банки :)


Якщо сподобався допис — підпишись на мою RSS стрічку та оперативно отримуй оновлення!

Коментарі

коментар

,

  1. #1 by gorih on Липень 2, 2011 - 08:13

    Нафіг такий банк, треба шукати інший

  2. #2 by Axiom on Липень 2, 2011 - 08:31

    Так, це – поганий банк. Але правда життя в тому, що інші – ще гірші. Чи можете запропонувати альтернативу?

  3. #3 by Dee Em on Липень 13, 2011 - 22:11

    Довідка про стан рахунку дійсно всюди коштує біля 50 грн (зговорилися гади). Банки знають, для чого клієнтам та довідка, і не соромляться побільше за неї запросити. В Приватбанку та БМ банку ті ж самі 50 грн просять. І це при тому, що виписка з рахунку коштує лише 2.50 грн.

(will not be published)