Нарешті маю доступ до Інтернету


Мене підключив єдиний провайдер в будинку — Датагруп. І давайте спершу почну з поганих вражень про цього провайдера:

  1. рівненський офіс зачиняється на обідню перерву (!) Це в 2011 році. Я уявити собі не міг, що о 13:02 «поцілую замок»;
  2. монтажники запізнились більше ніж на 40 хвилин і під час монтажу розповіли, що сьогодні вони цілий день запізнюються;
  3. при оформленні заявки я казав, що в мене немає розводки по квартирі та розеток з роз’ємами, оператор перепитала в технарів та запевнила мене що все буде добре, старе керівництво (ЦИС) знали ще рік тому, що в мене немає розеток — монтажник подзвонив в двері і одразу запитав «де у вас тут розетки?»;
  4. я казав оператору, що в мене немає ключів від щитка з обладнанням, вона сказав що це не проблема — монтажник запитав в мене де взяти ключі і сказав, що він не знає де їх взяти;
  5. один з монтажників дуже смердів якоюсь сельодкою;
  6. хлопчик з сапорту додав мені геморою на 3 вечори, бо коли я поставив WiFi-роутер він сказав, що прибрав прив’язку по mac-адресі, але на справді цього не зробив. І я вже зневірився в своїх ІТ-можливостях.

А тепер гарні новини:

  1. монтажники принесли договір додому і мені не прийшлось ще раз йти в офіс;
  2. монтаж зробили швидко і якісно (поклали короб, хоча їм довелось просити колег щоб цей короб привезли);
  3. коли побачили, що в мене стоїть Ubuntu та коли я на їх фразу «у вас якись новий Windows7» я пояснив, що це лінукс — не стали проявляти ініціативу, а одразу зателефонували до спеціалістів;
  4. на тій стороні дроту інженери одразу сказали що прописати в консолі і все запрацювало;
  5. плюс сапортеру за те, що він не став вірити мені на слово і все ж наполіг щоб я перевірив кожен елемент підключення: від наявності живлення роутера до технічних налаштувань;
  6. швидкості відповідають заявленим в угоді:

Тест на Франкфурт:

На Київ:

Так що в перший тиждень — політ нормальний.


Якщо сподобався допис — підпишись на мою RSS стрічку та оперативно отримуй оновлення!

Коментарі

коментар

,

  1. #1 by stas on Травень 24, 2011 - 13:19

    Роз”ясню ситуацію із “хлопчиком” – сапортером :).
    З вами ми підключили вашу убунту, підключили інет (диктував Вам команди pon/poff), після чого все запрацювало, після цього в загальних рисах пояснив як налаштувати роутер (тип підключення) і ми з вами домовились про те, що коли ви правильно налаштуєте роутер (він отримає всі реквізити) його буде паркувати (через привязку) і тоді ви ще раз зателефонуєте і ми обнулим вам мак. Більше звернень від вас не було (принаймні в мою зміну), окрім ваших постів на побхо (100 кіло…).

  2. #2 by Axiom on Травень 24, 2011 - 14:07

    Приємно отримувати такий фідбек :)
    Можливо у вас ведуться записи розмов, бо тоді ви зможете почути як мене запевняли в тому, що прив’язку по маку зняли.
    Щодо підключення роутера, то для справедливості варто зазначити, що не було ніяких «загальних рис». Мене змусили перевірити наявність живлення, правильність порту, чи горить лампочка. А роутер я вже налаштовував сам. Навіть після вашої поради ресетував всі налаштування роутера і підключав заново. Тобто сапорт перевірив юзера по інший бік дроту, але не зробив свою роботу по свою сторону обладнання. І мені не треба було ще раз телефонувати – варто було одразу мак обнулити.
    І звичайно ж звернень не було: намагався з 8:30 до 10 дотелефонуватись на сапорт – ніхто слухавку не підіймав. Тому роблю висновки, що якби не мої пости на побхо – ніхто би і не почухався щоб вирішити проблему.

  3. #3 by stas on Травень 24, 2011 - 15:20

    Ну все, не будемо сперечатись, оскільки все працює…В разі необхідності звертайтесь.
    (і сапорт таки в нас нормальний :) ).
    І ще, якісна прокладка кабелю (ви самі так сказали :) )має повністю компенсувати “неприємний душок від одного з мотажників”, тому що певна кількість потовиділення притаманна для такого характеру роботи :)

  4. #4 by Axiom on Травень 24, 2011 - 15:38

    Річ в тому, що «душок» був не від поту. Я уточнював – запах був саме від якоїсь сельодки чи тараньки =( Тому напружена робота тут ні до чого.
    Але висновки робити вашому менеджменту. Головне, що все завершилось хепіендом (хоча в мене ще буде останній квест по налаштуванню торентів ;)

  5. #5 by grinder on Травень 27, 2011 - 14:13

    Они того и опаздывают, что по сути формализованную операцию пустили на самотек. И все проблемы решались по ходу. А соответствующие пункты быть в заяве – наличие разводки, ОС, ключ от ящика и т.п. И при получении задания на день монтажникам должны втолковать что взять с собой – кабель, настройки ОС (их можно распечатать и выдать на бумаге) и т.п.

(will not be published)