Скаржитись корисно


Передісторія: почув, що Укртелеком дає Wi-Fi модем при підключенні до їх інтернету. Прийшов в їх офіс дізнатись умови детальніше.

Вчорашня ситуація: мені пропонують написати заяву на підключення, потім вони перевірять технічну можливість, наявність портів на кросі та дадуть мені відповідь. На мої уточнювальні питання щодо договору відповідали «уклончіво», типу «ви спершу напишіть заяву, потім коли зайдете і будете укладати угоду — ми вам дамо почитати».

Коли я почав розповідати, що все ж хочу дізнатись умови — отримав картину «вас много, а я одна». Коротше на мене накричали та нахамили за усіма стандартами совкової епохи. Я одразу просити книгу скарг — мене посилають в головний офіс (на щастя йти 3 хвилини). Але саме цікаве відбулось, коли їхній начальник молодий хлопчина дізнався, що номер телефону оформлений не на мене (хоча зі мною був оригінал паспорта власника та дівчинка-консультант знала цей факт і навіть вже зняла копію паспорту). Фраза була щось типу «ах номер записаний не на вас, тоді я на правах начальника відмовляю вам в прийомі заяви». Я попросив пояснити причину — у відповідь отримав фразу «я не зобов’язаний вам щось пояснювати».

Ну що ж робити — йду в центральне відділення. Там охоронець довго думає куди ж мене направити. Але в приймальні самого-самого радять мені йти в інший корпус (хвилин 5).

І там, нарешті, мій квест завершився. Сувора тітонька із «поважною» вислухала мої скарги, підняла масивний телефон і сказала в трубку «чому клієнту не дали почитати договір?», потім йшла фраза «зараз роздрукуй та принеси сюди» :) Я приємно офігів від такого сервісу, попросив договір не нести і просто прийняти в мене Заяву.

Далі все було ідеально: я знову зайшов до цих упирів, мені чемно пояснили як заповнювати заяву і було таке враження ніби попередніх людей замінили добрими-двійниками :) Ось що робить магічний пєндаль вищого керівництва!

Мораль: державні структури не будуть навіть на половину такі ж ефективні як і приватні.
Мораль №2: скаржитись потрібно. Погані керівники як мінімум покарають винних. Хороші керівники зроблять з цього висновок і таких ситуацій більше не повториться.

P.S.: нумо експрес-опитування: коли ви останній раз писали щось в книгу скарг чи інакшим чином висловлювали свої зауваження? Або навпаки — коли дякували за наданий сервіс?

 


Якщо сподобався допис — підпишись на мою RSS стрічку та оперативно отримуй оновлення!

Коментарі

коментар

,

  1. #1 by Verter on Квітень 21, 2011 - 16:40

    2 міс тому.

  2. #2 by N@z on Квітень 21, 2011 - 16:47

    тиждень тому написав подяку в кафе ,місяць тому позвав директора і пожалівся на продавця в магазині.

  3. #3 by Дважды Будда on Квітень 21, 2011 - 21:25

    тоже хотел подключиться к УкрТелеКому, но мне сказали, что модемов на всех не хватает. Сказали написать заявление и если будет модем, то дадут его мне, а если нет, то чтоб я свой покупал. УкрТелеКом потерял как минимум несколько тысячь гривен.

  4. #4 by Axiom on Квітень 22, 2011 - 09:50

    А я першим ділом запитав в них чи є модеми, бо десь рік тому була аналогічна акція — модемів зовсім не було. Одразу мене запевнили, що модемів на всіх вистачить.

  5. #5 by Кларк on Квітень 22, 2011 - 10:09

    погоджуюсь з твердженням, що треба частіше брати в руки книгу скарг та пропозицій
    я як брав декілька днів тому вай-фай модем, то все було чемно і одразу ж модем знайшовся… але виявилась одна цікава умова не написана в умовах маркетингової акції – прийшлося купувати укртелекомівський пакет за 30 грн., адже в інакшому випадку модем ніхто не дав би

  6. #6 by Axiom on Квітень 22, 2011 - 13:24

    Оце корисна інформація — обов’язково перевірю щодо спроб такого обману.

(will not be published)