Як промоутери обманюють людей


Недавно розмовляв з людиною, яка довгий час працювала промоутером в різних місцях, на різних акціях та товарних категоріях (в основному це звичайно ж FMCG). Зайшла мова про професійні байки. Ось вам декілька професійних трюків за допомогою яких проводиться обман і замовника (дарма витрачені бюджети) і клієнтів (вони не отримують свою халяву):

1) Зговір з касиром.
Часто механіка акції передбачає отримання халяви після пред’явлення чеку, в якому буде фігурувати певний товар.
Приклад акції: отримуєте стопочку за умови купівлі пляшки горілки.
Як дурять: більшість людей просто не забирають чеки з каси. Промоутер каже клієнтам, що халява вже закінчилась, просить касира в супермаркеті чеки з акційним товаром збирати в окрему стопку і в кінці робочого дня забирає чеки, здає їх ніби від людей, а всю халяву привласнює (в більшості випадків касир навіть безкоштовно віддає чеки).

2) Ускладнюємо акцію та додаємо азартний елемент.
Приклад акції: віддаєте промоутеру чек, взамін отримуєте лотерею в які треба стерти захисне покриття. Там можна виграти чайну ложечку, коробку чаю або чайник.
Як дурять: досвідченому промоутеру часто достатньо лише просвітити цю лотерею ультрафіолетом щоб зрозуміти за якою приховується цінний приз. Далі схема зрозуміла: промоутером купується акційний товар — виграється приз.

3) Зговір з відповідальним за розіграш.
Приклад акції: бренд надає приз для розіграшу через лототрон. Треба купити товар, кинути чек разом із анкетою учасника в барабан, серед чеків мають визначити переможця.
Як дурять: якщо чеків-учасників буде мало, а день та час розіграшу наперед не зазначено, то можна провести розіграш в закритій кімнаті. Чек-переможець дістати не з лототрону, а з кишені. Звичайно ж переможцем буде своя людина.

4) Вкрасти промо-продукцію.
Приклад акції: певний кавовий бренд проводить дегустацію своєї продукції
Як дурять: промоутер просто забирає собі весь товар, що призначений для людей-відвідувачів магазину. Можна просто цілий день пасивно простояти, а потім ще 2 місяці не купувати каву додому.
Ускладнюють ситуацію нечесному промоутеру вибіркові перевірки. Супервайзер може помітити, що попит на дегустування продукції не такий вже і великий. Але завжди можна сказати, що це просто з самого ранку щось мало людей.

5) Банально підвищити свої шанси на виграш.
Приклад аналогічний як і з лототроном.
Як дурять: якщо в барабані 20 чеків — можна докинути ще своїх 50 або 100. Тоді шанси отримати приз різко зростають. Хоча все ж може бути якийсь щасливчик, чек якого витягнуть і при такій ймовірності :)

6) Самий оригінальний спосіб обманути.
Приклад акції: купуєте в супермаркеті 2 упаковки шампуню, здаєте промоутеру вирізані 2 штрих-коди від упаковки — отримуєте взамін пакунок гелю для душу.
Як дурять: промоутер йде на базар і шукає продавця такого шампуню. Далі промоутер пропонує продавцю угоду: продавець вирізає з 4 пачок штрих-коди (все рівно він продасть цей товар), а взамін — отримує пакунок гелю (його можна продати та отримати прибуток). Потім промоутер повертається на своє місце в супермаркеті та «міняє» 4 штрих-коди на 2 гелю. Чистий прибуток для промоутера — 1 пакунок халяви. Операцію повторити доки халява не скінчиться. Звичайно ж нічого безкоштовного простим покупцям не перепадає — «скінчилось ще з самого ранку».

Я не закликаю вас бойкотувати подібні акції. Просто знайде, що в більшості випадків, коли розіграш відбувається подібним чином, у вас дуже мало шансів на халяву ;)


Якщо сподобався допис — підпишись на мою RSS стрічку та оперативно отримуй оновлення!

Коментарі

коментар

, , ,

  1. No comments yet.
(will not be published)