Партизанський маркетинг на iForum


Класний трік провернула одна фірма. На форумі була дуже конкретна цільова аудиторія: інтернет-маркетологи, стартапщики, керівники проектів. І не кожна компанія могла прорекламуватись безпосередньо на заході.

І одна компанія, яка займається інтернет-рекламою зрозуміла де точно буде їхня цільова аудиторія: при виході з території МВЦ. Тому вони поставили промоутера, який роздавав листівки кожному, хто там проходив. Звичайно вони не охопили людей на машинах, але донести свою пропозицію до 90% відвідувачів iForum їм вийшло дуже дешево :)

Добрій господарці на замітку!


Якщо сподобався допис — підпишись на мою RSS стрічку та оперативно отримуй оновлення!

Коментарі

коментар

,

  1. #1 by Ihor on Квітень 18, 2011 - 21:41

    Виглядає як рішення в стилі КО

  2. #2 by Axiom on Квітень 19, 2011 - 09:00

    Це добре, що для тебе так виглядає. Але як бачимо на практиці – не кожен до такого додумується.

(will not be published)