Вигідно бути вимогливим клієнтом


Ситуація: я заходжу в магазин по певний не дешевий товар (не буду робити зайву рекламу). Якщо мені треба цей товар – купую його лише в цьому магазині (не дуже часто – десь раз на 2 місяці). Але цього разу продавець мене повністю ігнорує. Я чекаю 3 хвилини, демонструю свою зацікавленість. Але продавець займається своїми справами та на мене не реагує.

Тоді я йду в пошуках цього товару до інших магазинів. Звичайно ж находжу. Але там ціна вища більше ніж на 5%. Я думаю і все рівно вирішую зробити покупку. Може продавець читає думки чи ще щось, але він не кажучи мені нічого одразу пропонує знижку 10%. В результаті я “проголосував гривнею” за негативний сервіс – не приніс прибутку та підтримав гарний сервіс. Тепер я лояльний покупець вже іншого магазину. Так що наступний раз вимагайте долива пива якісного сервісу і з часом рівень обслуговування повинен зрости ;)


Якщо сподобався допис — підпишись на мою RSS стрічку та оперативно отримуй оновлення!

Коментарі

коментар

,

  1. #1 by @dark_vesta on Березень 11, 2011 - 17:15

    все правильно. Ми теж голосуємо гривнею проти неякісного сервісу – раніше купували фотопапір в магазині ТЕРРА, але там продавцям взагалі начхати на клієнта (поведінка, дуже схожа на описану в пості – ігнор потенційних клієнтів). Тому тепер “затарюємося” в КТС :)

(will not be published)