Клієнтоорієнтованість по-рівненські


Картина №1: клієнт на касі проводить розрахунки, касир клієнту максимально допомагає (або не допомагає):

Картина №2: Після проведення розрахунків клієнт може оцінити якість роботи касира – Погано чи Добре:

Картина №3: хитрий касир робить так, щоб негативна реакція від клієнта була не можливою:

Отак і живемо.

UPD: я не є автором цих фоток – скопіював з фішок.


Якщо сподобався допис — підпишись на мою RSS стрічку та оперативно отримуй оновлення!

Коментарі

коментар

, ,

  1. #1 by mazzy on Березень 7, 2011 - 13:05

    Те, кто придумал такую систему оценок – хитрые люди :) уже по расцветке кнопок получается, что положительных отзывов будет больше. подсознание подсказывает – красное не трогать! а “специалист”,.. :)

(will not be published)