Экстрим маркетинг


Хоча книжка “Экстрим маркетинг” – це просто збірка статей журналу “Секрет фирмы”, але чудових ідей вона приносить не менше ніж роботи окремих авторів. По фотографії видно, що я заклав собі більше 20 цікавих думок та речей “туду”.

Там і про Insight Mining, і про методику Sand Glass, про “фішки” товарів, про бренд та лайфстайл, цікаві думки про цільову аудиторію. Також розумні думки про публічні виступи, позиціонування, іновації, рекламу, піар, про Apple, корпоративні культури та роботу поза офісом.

Читається складно, бо рука постійно тягнеться до олівця, щоб виділяти цікаві думки.


Якщо сподобався допис — підпишись на мою RSS стрічку та оперативно отримуй оновлення!

Коментарі

коментар

,

  1. No comments yet.
(will not be published)