піарю: Домова служба


Я вам не повірю, якщо ви мешкаєте в Рівному і скажете, що ніколи не чули про Домову службу.

Передісторія банальна: під унітазом щоб підтікало і на підлозі з’являлась маленька калюжка. Треба було діяти пошвидше, бо ж скоро святкування Нового року.  Але температура майже 39 заважала проводити активні фізичні маневри. Тут я і згадав за це підприємство, бо ж знаю його ідеолога – Валерія Гусака. Так що з лозунгом “кожну роботу повинні виконувати професіонали” набрав телефон диспетчерської.

І одразу негативний сюрприз: “баришня” з апарату мені щось бовкнула і я почув як вона розмовляє з іншим клієнтом. Очевидно це було прохання зачекати. Звичайно могло би бути і більш чіткішим та чемнішим. Але більшим мінусом став час очікування та слухання як оператор випитує інформацію в іншого клієнта. Отак, висівши на телефоні, я згадав дослідження в якому слухачу після хвилини очікування здається ніби він чекає більше 5 хвилин, а при очікування 5 хвилин здається, що пройшло більше 15 хвилин.

Ви не забули, що весь цей час я слухаю не приємні вуху вальси або якісь дефолтні мелодії а саме розмову оператора з іншим клієнтом? тоді ви можете уявити, що фірма починає працювати зі мною не з нейтральної бази, а одразу “з мінуса” =(

Друга фаза розмови була мені також не до кінця зрозуміла: в мене запитали в чому полягає проблема, мобільний телефон, адресу і сказали щоб чекав дзвінка від оператора – тоді мені і скажуть час візиту майстра. Я здогадався, що оператор має узгодити час з майстром, але якби я мав інші страви? Чи могла оператор наперед запитати мене о якій годині я можу бути вдома? Ще одне можливе покращення.

Та після усіх домовленостей я почав чекати на майстра. І насправді був дуже враженим. Бо очікував побачити максимум “тверезе тіло”, але до мене прийшли дуже навіть приємні майстри. Хоча в мене враження, що це один досвідчений майстер і один хлопець-помічник (бо дядечко робив все сам, а хлопець був на побігеньках). Майстри одразу вибачились за брудні черевики та протягом усіхє роботи спілкувались напрочуд чемно.

Під час початку роботи трапився останній “прокол” – мабуть оператор невірно передав майстрам проблему, бо вони були певні, що їдуть прочищати затор каналізації, а не знешкоджувати протікання. Черговий мінус диспетчеру – я ж чітко описував свою проблему.

За саму роботу команду майстрів можна лише хвалити – робили все чітко, швидко, добротно. Ідеальніше для мене було би якщо б вони пояснювали мені кожну свою дію, бо я постійно мусив саме перепитувати навіщо вони роблять те чи інше.

Після роботи майстри все за собою витерли, віддали мені чеки та залишки матеріалів та пояснили яка сума в рахунку за що платиться. О, під час написання вигадав ще одне покращення: майстри купили тюбик силікону, а в результаті половина його лишилась не використаним. Вони могли принести силікон із собою щоб я не платив за весь зайвий об’єм який в мене лишився?

Дуже цікавою фішкою є сам чек. На ньому написано номер бригади щоб я міг їх похвалити або поскаржитись на них. Також на чеку є прохання скаржитись на можливі негативні дії або дякувати за якісну роботу :)

Можливо це велика різниця між моїх негативним досвідом спілкування з “майстрами” та зразковими працівниками Домової служби, але в результаті я дуже задоволений і якістю виконаних робіт і швидкістю роботи.


Якщо сподобався допис — підпишись на мою RSS стрічку та оперативно отримуй оновлення!

Коментарі

коментар

,

  1. #1 by Tio on Січень 5, 2011 - 10:31

    Пишатися, що в рівному є Домова служба, те саме, що років з 7 назад пишатися тим, що в нас є РГМ. “До нас додому провели ІНТЕРНЕТ! Нехай у них усе не зовсім приємне обслуговування (ти гроші плати, панькатися з тобою ніхно те буде), але інші альтернативи ще гірші, тому УРА.”

    Користувався їх послугами багато раз. Чемних професіоналів жоного разу не приходило. Завжди не дуже приємно і дорого. При спробі залишити негативний відзив про роботу майстрів по телефону після викладення проблеми мені відповіли “і чого ви звоните?”, так що я зрозумів зворотній звязок у них не заохочується. Як і інші рацухи, які кожний з їх клієнтів може запропонувати пачками.

  2. #2 by serendipity on Січень 5, 2011 - 12:27

    Я несколько раз пользовался услугами домовой службы, всегда был доволен. Правда карточки всегда терялись, возможно им стоит пересмотреть программу лояльности.

  3. #3 by Домовик on Січень 5, 2011 - 14:50

    Дякую, Паша, за об’єктивний відгук. Будемо удосконалюватись. Якщо в когось із тих, хто прочитає статтю виникнуть зауваження до Домової служби, пишіть.

  4. #4 by temno4ka on Січень 5, 2011 - 15:52

    Единственный раз вызывали электрика из Домовой службы, пришел не совсем трезвый мужчина, от которого сильно тянуло никотиновым перегаром, битый час крутился у выключателя, каждые пять минут бегая на перекур. В итоге-причин поломки не нашел, ничего не починил.

  5. #5 by serg8802 on Січень 5, 2011 - 23:33

    by temno4ka Вкажіть інформацію про те за якою адресою і якого числа до Вас приходив цей майтер і ми спробуємо розібратись з таким майстром, якщо це дійсно правда, то будьте впевнен що таку людину ми одразу звільняємо. Домова служба зацікавлена у наданні якісних послуг.

  6. #6 by serg8802 on Січень 5, 2011 - 23:39

    Якщо в когось є скарга на роботу майстра, тоді вкажіть адресу та дату виконання замовлення і ми розберемось з цією ситуацією. Так ваші коментарі можна буде відрізнити від звичайного флуду.

  7. #7 by nezavisamoe vnenie on Січень 6, 2011 - 03:45

    В нашому місті е ще одна служба Домосервіс 45-45-50, ціни нижчі чим в Домової служби.
    Я користувалася послугами Домової служби і не один раз, бо краще викликати працівника з фірми, чим викликати невідомо кого по оголошенню, а потім навіть нема кому поскаржитися чи в разі невиконнанні робіт вимагати переробити роботу.
    В роботі Домової служби мені все сподобалося окрім ЦІНИ. Вибачте, але за 15 хв роботи сантехніка (сильно протікав бак і лічильник води крутився як скажений) я змушена була заплатити майже денну свою зарплату. Це нормально???

    Домосервісом не користувалася ще, бо небуло нагоди, то про їх роботу поки ще не можу нічого сказати.
    П.С. Я не піарю другу фірму, я там не працюю, просто люди мають знати що альтернатива є.

  8. #8 by Домовик on Січень 6, 2011 - 07:33

    До temno4ka. Дякую за зауваження. Для того, щоб подібний “мужчина” більше ні до кого не з’являвся, мені треба зрозуміти, хто з 15 електриків служби у вас був. Якщо Вам не важко, назвіть адресу, на яку викликали майстра.
    Керівник Домової служби.

  9. #9 by serg8802 on Січень 6, 2011 - 15:17

    nezavisamoe vnenie Якщо не піарите, то чому номер конкурента вказуєте. Підозріло….

  10. #10 by serg8802 on Січень 6, 2011 - 15:38

    На рахунок цін. Мушу зауважити що ціна формуєтьсь з існуючих цін на ринку міста. Погодьтесь що ціни на продукти, ком. послуги, будматеріали, проїзд, податки в нашій країні аж ніяк не відповідають зарплатам.
    А хороший майстер роботу довго не шукає і заробіток у відповідь вимагає відповідний. Якщо Домова служба вимагає від майстра належного сервісу, то і оплата майстру має бути відповідна.
    В стандартах Домової служби передбачено, що наші ціни мають бути доступними для населення. Але з такою політикою держави це робити стає дедалі важче.

  11. #11 by nezavisamoe vnenie on Січень 6, 2011 - 21:10

    serg8802, я вказала номер телефону тільки для зручності, може комусь потрібно буде найти майстра. Якщо ви вважаєте це таким страшнющим піаром, можна попросити автора блогу видалити телефонний номер.

    По поводу ціни, я не згідна і буду притримуватись своєї думки. Які ж такі стандарти в домової служби, коли зарплати основної маси населення за день приривнюються до 15 хв роботи майстра сантехніка. В мене вища освіта і пристойна робота, али ви вважаєте доречним щоб я працювала 8 годин, а сантехнік 15 хв і зарплати однакові?

  12. #12 by temno4ka on Січень 7, 2011 - 01:55

    2 Домовик.
    точную дату не помню, вызывали осенью, года два назад. Адрес- Соборная, 7

  13. #13 by Домовик on Січень 10, 2011 - 17:45

    до temno4ka.
    Дякую за адресу. Якщо вам не важко, уточніть, будь-ласка, номер квартири (можна на адресу domovyk@gmail.com), бо за останні 2 роки майстри служби в будинку на Соборній, 7 були в 14 квартирах.
    Все ж, хотілось би довести ситуацію до логічного завершення.

    до nezavisamoe vnenie.
    Домова служба ніколи не вважала себе унікальною. В Рівному існують ще, щонайменше, 3 фірми, які надають послуги майстрів (Домосервіс, Швидка побутова служба, Nikoservis) і близько 100 майстрів, телефони яких можна знайти в газетах оголошень. Крім того, є ще ЖЕКи, в яких теж працюють сантехніки. І ви повністю праві в тому, що маєте право вибирати. Тільки скориставшись послугами і відчувши різницю в якості сервісу ви зможете віддати перевагу тій чи іншій фірмі.
    Стосовно часу і ціни.
    Думаю, що ви будете згідні, що ту ж саму роботу різні майстри будуть робити протягом різного часу і з різною якістю. Для прикладу, можете викликати майстра з ЖЕКу і перевірити. В Домовій службі ціна ставиться за результат роботи і передбачає письмову гарантію якості терміном від 3 до 12 місяців залежно від виду роботи. Тобто, якщо у вас протягом цього часу щось станеться, майстри вам усунуть проблему швидко і безкоштовно.
    А щодо розміру ціни на послугу, то її некоректно порівнювати з ціною робочого часу. Адже в ціну на послугу закладено власне роботу майстра, податки, оплату за інформаціне посередництво і гарантію Домовій службі, амортизацію вартості інструменту майстра, вартість його проїзду до вас і від вас та ще ряд статей витрат. В ціну вашої роботи закладено тільки вартість вашої роботи.
    Для порівняння наведу послуги перукаря, отримуючи які ви за 15 – 30 хвилин роботи можете віддати не меншу частину своєї зарплати.

    Але повернусь до того, що вибирати (експериментувати з майстрами) вам і якщо ви знайдете майстра, який виконає роботу якісно, дешевше і з такою ж письмовою гарантією, то ми готові повернути вам заплачені майстру Домової служби гроші.

    Ще раз, щиро дякую Павлу за цю статтю і всім, хто залишив ту свої думки.

  14. #14 by нннн on Травень 3, 2011 - 17:29

    В цій службі є одна проблема, це керівник диспетчерського центру. Я багато років працював в ДС і іншої проблеми і ступора я не бачив. І всі майстри та диспетчери зараз працюючи знають про це. ВАЛЕРА открий нарешті очі ,хто зупиняє для фірми ріст.

  15. #15 by Юлька on Вересень 6, 2011 - 20:45

    Користувалась послугами сантехніка, задоволена, швидко, оперативно, якісно!
    Буду користуватись і надалі.

  16. #16 by Dee Em on Квітень 15, 2012 - 13:36

    Теж скористався послугами сантехніка для заміни арматури в бачку. Прийшов він, з ходу сказав а давайте краще новий унітаз купимо. Звісно ж був посланий. Далі поїхали з ним купити нову арматуру, він показав яку, я перепитав чи точно підходить і чи нічого більше не треба, і поїхали назад. Коли приїхали то він сказав що ще прокладка треба але сьогодні вже нема коли і він потім сам купить і прийде. Минуло 4 дні і прийшов вже інший сантехнік з прокладкою. До того ж показав прайс і взяв з мене 25 грн за послугу закупки товару (а чи не забагато?). Далі виявилося що куплена першим сантехніком деталь крива. Нерви вже не витримували і описав в домслужбу ситуацію, яка склалася. Там швидко відповіли і запевнили що з майстром проведена розмова, робота точно буде дороблена або гроші повернуті. Минуло ще 5 днів і прийшов другий майстер, криву деталь вивернув по іншому, і нарешті все встановив без протікання. Підсумок: затрачено 150 грн на послуги домслужби, 50 грн на деталь, і 9 днів часу. По моєму занадто. Радує тільки те, що є контроль над майстрами і нікуди вони не дінуться від клієнта.

  17. #17 by Андрій on Грудень 2, 2012 - 17:30

    В мене вища освіта і пристойна робота, али ви вважаєте доречним щоб я працювала 8 годин, а сантехнік 15 хв і зарплати однакові? – А НАШО ТАК ДОВГО ВЧИЛИСЯ ? :) Якщо чесно, то електрика і сантехніка є завжди дорога, томущо велика відповідальність, і нема чого скиглити що заплатили якихось там 150 грн. Що то є зараз 150 грн ? тьфу – і нема…А людина працює, старається, несе відповідальність за свою роботу…Не подобається – гайковий ключ в руки, плоскогубці в зуби і роби САМ :)

  18. #18 by Ірина on Жовтень 10, 2014 - 16:11

    Викликала елекрика, напередодні ввечері не стало світла в квартирі, вранці роздумувала когож викликати електрика з ЖЕКу чи з Домовоі служби, але як згадала скільки чекати жеківського працівника, звернулась в Домову службу, не пройшло й години часу, приіхав електрик, оглянув щитову, сказав у чому проблема, що на що потрібно замінити, і скільки це буде коштувати. Дуже зручно що в нього всі потрібні деталі і дроти були з собою, не думаю що працівник ЖЕКу носить з собою такий арсенал. І ще сказав що можна було і викликати майстра вчора ввечері! Не чекати до ранку. А світла не стало десь біля 8 вечора.

  19. #19 by Tina on Грудень 9, 2014 - 13:13

    А мені домова служба жалюзі поремонтувала /замінили нитку за 110грн А на другий день у фірмі по виготовленню жалюзі зробили такий же ремонт за 15грн і за 15 хв.А майстер з домової спочатку забрав а в кінці дня привіз
    От і порівняйте різницю – в 10разів!!!!!!!!!!!!!!

(will not be published)