“Клиенты на всю жизнь”


Попередження для власників бізнесу: книжка “Клиенты на всю жизнь“ може викликати незворотні наслідки в філософії ведення бізнесу.

Якщо в фільмі “Сімейка Джонсів” головні герої піарили товари за гроші, то ця книжка  вчить на конкретних прикладах як зробити так, щоб обслуговування у вашому бізнесі стало на стільки ідеальним, що люди самі би розповідали про нього знайомим.

Більше того: я думаю, що в умовах капіталізму та в довгострокомову періоді зникнуть всі бізнеси, які не зможуть надавати людям не просто чудове обслуговування, а майже ідеальне обслуговування.

Автор книжки наводить приклади зі свого бізнесу, але якщо я цю книжку побачу в наших книжкових магазинах (що дуже малоймовірно), то обов’язково викуплю всі примірники – щоб не дісталось конкурентам ;)


Якщо сподобався допис — підпишись на мою RSS стрічку та оперативно отримуй оновлення!

Коментарі

коментар

, ,

  1. #1 by serendipity on Грудень 3, 2010 - 13:39

    Не совсем согласен.

    Если товар дефицитный, создание его требует ограниченного в мире ресурса, и он требуется рынком – сервис никого не интересует. Банальный премер – еда в голодный год.

  2. #2 by Axiom on Грудень 3, 2010 - 16:23

    Думаю, що це лише виключення з правила. Навіть в змодельованій ситуації треба порівнювати не з теперішньою ситуацією, а з альтернативами. Якщо в голодний рік до однієї точки з їжею буде страшенна черга, а до іншої не буде – що обере споживач?

  3. #3 by serendipity on Грудень 3, 2010 - 16:38

    Но еда будет забрана вся у всех конкурентов. Победит тот, у кого еды больше.

(will not be published)