Візитна картка


Вгадайте: чим займається пані, яка має таку візитку?

Можливо це з тієї ж опера що і попереднє резюме? ;)

Якщо хотілося вирізнитись, то можна було щось  почерпнути з колекції креативних візиток. До речі я там дещо взяв на озброєння і скоро покажу результат.


Якщо сподобався допис — підпишись на мою RSS стрічку та оперативно отримуй оновлення!

Коментарі

коментар

, ,

  1. #1 by Axiom on Вересень 6, 2010 - 22:40

    Мабуть в цьому ділі візитка не дуже допоможе.

  2. #2 by Племянник on Вересень 7, 2010 - 01:30

    А може дівчина просто хлопця таким чином пробує знайти!

  3. #3 by Племянник on Вересень 8, 2010 - 00:17

    до речі чим жеж займаєтся ця пані?

  4. #4 by eTaras on Вересень 12, 2010 - 17:00

    Вона нічим не займається. Це нормально, просто нам на голову не налазить, що людина лишає таким чином іншим людям свій номер телефону та ім”я. Так, Оксан багато, але таких візиток – не думаю)

  5. #5 by Axiom on Вересень 13, 2010 - 13:55

    Насправді вона займається продажем взуття. Чому візитка саме така – уявлення не маю. Може конспірація? ;(

  6. #6 by roa on Вересень 22, 2010 - 13:37

    Думаю, что визитка именно такая, т.к. цель – чтобы запомнилось. Если занимается продажами обуви в розничном магазине (куда нужно, чтобы клиенты возвращались, а не перезванивали) – тем более.

  7. #7 by Axiom on Вересень 22, 2010 - 13:53

    roa :

    Думаю, что визитка именно такая, т.к. цель – чтобы запомнилось. Если занимается продажами обуви в розничном магазине (куда нужно, чтобы клиенты возвращались, а не перезванивали) – тем более.

    Все ж я впевнений, що варто вказати вид діяльності, адресу магазину та сайт магазину. Це підвищить ефективність в рази. Бо якщо я буду мати 5 таких візиток – можна всі викідати в сміття.

  8. #8 by roa on Вересень 22, 2010 - 16:24

    Нет, конечно же, я согласен + поддерживаю совершенно справедливую мысль, что хоть какой-то канал коммуникации должен быть указан!

    Просто ориентировался на прямой вопрос – “почему2?!

    А как могло, как должно бы, почему именно так и т.п. – это уже другая и однозначно отдельная история.

    Креатив-креативом, но любое действие должно иметь и цель, и функционал для ее достижения.
    IMXO

(will not be published)