Четвер, п’ятниця та субота


Четвер

Зранку мали не дуже приємну розмову з клієнткою. Вона придбала ноутбук але через 3 дні повернулась до нас зі скаргою про те, що ноутбук від батареї не працює заявлених 3 години. Спершу ми намагались їй пояснити, що 3 години роботи ноутбук може показати лише при ідеальних умовах мінімального навантаження. Але переконати не вдалось — мусили повернути клієнтці кошти та пообіцяти, що привеземо ноутбук, який гарантовано буде працювати 3 години.

Цей день пройшов під гаслом “ми і самі не розуміли, що в нас все так погано”. Бо в четвер приїхала підмога у вигляді керівника рівненського магазину. Він вказав на безліч дрібних недоліків, які ми одразу взялись виправляти.

П’ятниця

Нарешті продав ноутбук італійцю та його знайомій з Кузнецовська (декілька днів до цієї події я консультував його через Google translate). Спершу я по доброті душевній захотів полегшити експлуатацію пристрою, встановивши на нього побільше програм. Але потім я зрозумів всю складність ситуації — пані зовсім не вміла працювати на комп’ютері =( Змушений був нашвидкоруч написати їй інструкцію з користування Gmail та Skype. Здається вони полишили наш магазин задоволені.

Тепер прихід нового товару тепер відбувається майже автоматично. Але треба розібратись з обідніми перервами — якщо обідати годину і дотримуватись правила “в один момент в магазині може бути відсутній лише один працівник”, то перерва в когось буде о 12, а в когось о 16.
Тим більше в цей день наша Іринка розписувалась і ми мали ще на одну людину менше в залі.

Ввечері годину простояв на автовокзалі в очікуванні передачи з Рівного промо-метіралів, але маршрутку на вокзалі так і не надибав.

Субота

З самого ранку послав помічника на вокзал видивлятись потрібну маршрутку.

В цей день влаштовували чемпіонат з Colin Mcrae Dirt. Несподівано мали проблему з кермом MOMO racing від Logitech. Довго мудрували над проблемою, але все владналось після того, як забрали одну позначку в чекбоксі.
На залі був лише один продавець (до 2 людини вихідні), на обід знову ніхто в суботу не потрапив. Та незважаючи на це — день пройшов вдало та спокійно.

Ввечері під час завершення роботи був шокований. Наші сусідки з магазину “Світ взуття” рівно о 17:00 почали закривати двері. Це при тому, що в нас в залі ще були відвідувачі. Я здивувався і запитав чому вони це роблять і отримав відповідь до геніальності просту: “а щоб клієнти бачили, що в нас вже закрито і не йшли в магазин”.

Я почав читати їм лекцію про клієнтоорієнтованість, про те, що в Рівному були здійснені покупки і о 21:30. Але з діалогу зрозумів про повну відсутність в них мотивації до роботи — вони отримують фіксовану ставку! Ну і як після цього очікувати від працівників якісного результату, якщо власник не розуміє необхідності мотивації? Працівники цього магазину немає ніякого сенсу затримуватись на роботі навіть на хвилинку.

А я все ж наполіг не закривати двері і о 17:31 ми ще зробили одну продажу ;)


Якщо сподобався допис — підпишись на мою RSS стрічку та оперативно отримуй оновлення!

Коментарі

коментар

,

  1. No comments yet.
(will not be published)