Дослід, понти та розчарування


В четвер я хотів провести дослід: назначив одного з продавців адміністратором на день.

Відповідно зранку не знайшли часу щоб продовжити тренінг — магазин не був готовий до роботи. Під час роботи я ледь стримував себе щоб втрутитись в роботу та поганяти всіх батогом. Спеціально лишив на вітрині чималий папірець щоб перевірити як швидко його приберуть. Чекав 3 години — потім сам ткнув носом “адміністратора” в це сміття. Коротше кажучи моя ідея з тріском провалилась. Все ж є гарні виконавці, а є гарні організатори. І зазвичай вони не взаємозамінні.

До обіду було затишшя — мабуть всі покупці зробили покупки напередодні :)

Перша серйозний продаж супроводжувався “понтами” клієнтів. Прийшли троє хлопців з фразами “та шо це у вас за ціни — я в Рівному бачив дешевше на тищу”. На нашу реакцію “цього не може бути, скажіть де є така ціна — ми вам продамо за неї” – купив в нас ноут!

Щодо персоналу, то я помітив відносну пасивність касирки (можливо просто так погода на неї діє). Ще раз зауважив старанність помічника продавця — хлопчина дійсно свої гроші заробляє. І перестав працювати ще з однією групою промоутерів — не прийшли вчасно.

В цілому сьогодні був мабуть найпасивніший день за весь час мого перебування в Кузні. Радію з того факту, що я нарешті почав формалізувати діяльність магазину.


Якщо сподобався допис — підпишись на мою RSS стрічку та оперативно отримуй оновлення!

Коментарі

коментар

,

  1. No comments yet.
(will not be published)