Компанія нічого не робить та не гарантує


Вчора укладав угоду на рекламу з КП Рівнеелектроавтотранс — хочу протестувати ефективність реклами в тролейбусах.

Після останньої неприємності з Новою поштою я з подвійною уважністю читаю всі документи. Цей випадок не став винятком. Тут я зрозумів як же легко і приємно працювати людям на комунальних підприємствах: угода в основному містить пункти, які вони не роблять :)

Спершу я почув, що людина, яка займається рекламою, НЕ приходить до клієнта, потім що вони НЕ гарантують, НЕ відповідають, НЕ надають, НЕ контролюють, НЕ повідомляють, НЕ телефонують, НЕ забезпечують, НЕ повертають та ще декілька різних «НЕ».

Звичайно ж така позиція є ідеальною для їх способу роботи. Але я при роботі з іншими партнерами чи постачальниками завжди хочу чути: ТАК ми робимо, ТАК ми гарантуємо, ТАК ми надаємо та відповідаємо, ТАК ми можемо!

Замість того, щоб змінювати світ під себе, можливо варто змінити себе?


Якщо сподобався допис — підпишись на мою RSS стрічку та оперативно отримуй оновлення!

Коментарі

коментар

,

  1. #1 by Verter on Червень 16, 2010 - 23:17

    Монополісти :)

  2. #2 by tivasyk on Червень 17, 2010 - 13:58

    > людина, яка займається рекламою, НЕ може приходить клієнта
    гхм, а що ти мав на увазі?

  3. #3 by Axiom on Червень 18, 2010 - 10:06

    Звичайно ж я мав на увазі “НЕ приходить до клієнта”

  4. #4 by Itax on Червень 21, 2010 - 09:55

    Axiom :
    Звичайно ж я мав на увазі “НЕ приходить клієнта”

    щось ныяк не зрозумію. може малось на увазі “НЕ приходить ДО клієнта?” чи “НЕ приводить клієнта”?

  5. #5 by Axiom on Червень 21, 2010 - 10:42

    fixed

(will not be published)