Позитивна критика чиновників


burokratВсе почалося стандартно: я отримав електронний лист без теми, без тіла листа, зі списком більше сотні адресатів та з вордовським документом в аттачі, який звичайно ж кинуло до спаму. В тексті йшлося про те, що незважаючи на строки здачі річного звіту про туризм, який встановлено до 10 числа нового року, цей звіт я маю здати до 31 числа, бо ж далі йдуть офіційні вихідні.

Звичайно ж це мене засмутило, але якщо просять — будемо здавати раніше. Але тут негатив закінчився і я почав дивуватись та надалі розповідати друзям свої позитивні враження від цих “бюрократів”:

  1. Спершу мені дуже сподобалось, що в аттачі до листа також знаходився бланк цієї звітності. Цю дрібниця зекономила мені купу часу та показала, що про мене дійсно дбають;
  2. Я його максимально старанно заповнив та поніс за адресою. Та на місці з’ясувалось, що OpenOfiice не вірно зрозумів розмітку і поля бланку “поїхали” в сторону. Та в кабінеті мені сказали, що це не критично і вони приймуть мій звіт навіть на такому бланку. Я здивувався, бо звик, що люди в кабінетах дуже суворі та намагаються усіма силами показати відвідувачу його нікчемність;
  3. А далі мені пояснили, що потрібно було здати 2 примірника. Згадуючи свій досвід спілкування з “людьми із кабінетів” я вже був готовий полишати їх володіння. Аж раптом панянка знову мене здивувала і сказала, що це не критично та вона просто зробить копію з мого примірника. В таку ситуацію я ще не попадав і був надзвичайно вдячний;
  4. І раптом ще одна халепа — одну групу чисел я помилково вписав в сусідній рядок (який призначений не для турагенцій, а для туроператорів). І знову сюрприз — навіть в цьому випадку мій звіт приймуть.

Після отримання такої порції позитивних вражень я навіть розгубився і прямо запитав в працівників чи це часом не новорічний настрій так вплинув на роботу їхнього кабінету. Ми разом посміялись та я пообіцяв, що наступного року звіт буду здавати відповідно до всіх вимог.

Так ось навіть такі чудесні та веселі історії відбуваються в кабінетах наших чиновників. Все-таки можуть працювати так, щоб до них захотілось заходити частіше.


Якщо сподобався допис — підпишись на мою RSS стрічку та оперативно отримуй оновлення!

Коментарі

коментар

,

  1. #1 by Chupapadla on Січень 7, 2010 - 18:02

    ІМХо це виключення з правил обслуговування клієнтів, тобто спрацював людський фактор, на цей раз на твою користь, ймовірно ця панянка вподобала тебе, от і вирішили не пити кров

  2. #2 by Verter on Січень 7, 2010 - 22:17

    ІМХО це єдиний можливий вихід для України. Змінити самих себе.

(will not be published)