Маркетинг-план


На новій роботі мав завдання написати за 10 днів маркетинг-план підприємства та сформувати фронт дій для того, щоб ставити самому собі маркетингові завдання на тиждень-місяць-рік.

Спочатку передивився всі документи, сайт, всі електронній файли, подивився торговий зал, зробив ревізію реклами, порозмовляв з клієнтами, довго думав, нотував, перечитував книги, замітки, старі файли, генерував ідеї.

Потім викладав це все на папері.

В результаті мав приблизно 10 сторінок тексту в стилі “потоку думок”. Задумався про те, що було би добре кожну свою думку описати. коли тексту стало вдвічі більше, зрозумів, що його буде складно читати. Видалив весь текст. В результаті з десятка сторінок отримав 4 сторінки максимальних вижимок.

В результаті отримав 4 блоки тексту з філософією і купу дій, розбитих за напрямками та інструментами на 21 блок підпункт. Всього пунктів до виконання було більше 130. З моєї точки зору таким і має бути маркетинговий план: бути лаконічним та займати найменше об’єму.

Після написання плану пройшов тиждень. Назбирались ще 20 “рацух” та ідей. Роботи вистачить на декілька років вперед.

Керівництво хоче знайти найменш затратні способи покращити маркетингову діяльність, але в порівнянні з минулими рекламними інвестиціями – ці способи вимагають інвестиції просто мізерні.

Якщо впроваджувати хоча б 2 “рацухі” в тиждень, то це біля 10 покращень в місяць і більше сотні в рік. Сто покращень за рік, чи не суперовий результат? А дехто все ще конкурує методом переписування цінників ;)


Якщо сподобався допис — підпишись на мою RSS стрічку та оперативно отримуй оновлення!

Коментарі

коментар

,

  1. #1 by Shiver2005 on Липень 12, 2009 - 08:31

    Цікаво, на роботі є відділ маркетингу чи то лише окрема посада. Деякі сподіваються підвищити якість і результати праці свого підприємства за рахунок лише посади.

  2. #2 by Axiom on Липень 12, 2009 - 21:08

    Відділу немає, лише посада. Але дуже радує, що керівництво завжди відкрите до нових ідей та ініціатив.

(will not be published)