Ціноутворення


Продовжу філософствування стосовно комплексу маркетингу моєї діяльності.

Після того, як я коротко описав свій товар, настав час викласти думки щодо ціноутворення.

При встановленні ціни першим бажанням було провести моніторинг цін конкурентів та втановити ціну набагато нижче за середньоринкову. Таким чином я міг би мати сильну конкуренту перевагу, враховуючи те, що в мене досить мало постійних витрат.

Але я себе пересилив і відмовився від такого способу. Основним аргументом було те, що я маю досить обмежену пропозицію екскурсій, але всі вони є унікальними та ретельно розробленими та спланованими. Отже, я прийняв рішення, що ціна буде встановлюватись зважаючи лише на мої затрати часу та грошей.

Так, як я намагаюсь їздити “рідко але мітко”, тому формула розрахунку ціни наступна: Ц = (С + П) / к

Ціна – це Собівартість та бажаний Прибуток (еквівалент витраченому часу на організацію та підготовку), що діляться на кількість подорожуючих.

Все це дуже просто розраховується в тому разі, коли я маю організовану групу людей. Значно складніше стає підрахунок коли в група людей складається з окремих подорожуючих. В такому разі я використовую коригуючий коефіцієнт 0,75. Тобто розраховую, що зможу реалізувати 75% від всіх місць в транспортному засобі. Але навіть якщо попит буде не достатній, і поїздка виходить “в нуль”, то все рівно вона відбудеться, щоб не підводити людей, які вже налаштувались на відпочинок :)

Отак ніби все просто і зрозуміло. Якщо не брати до уваги одне, дуже поширене на наших теренах, явище. А що це за явище і як воно впливає на ціну – напишу згодом. Чи може хтось вже здогадався? ;)


Якщо сподобався допис — підпишись на мою RSS стрічку та оперативно отримуй оновлення!

Коментарі

коментар

,

  1. #1 by моє_імя on Червень 24, 2009 - 03:37

    Відкати :)

  2. #2 by Axiom on Червень 24, 2009 - 12:39

    Відразу видно людину, яка відчула суворі реалії буття :) Вітаю з правильною відповіддю!

(will not be published)