Підход до маркетингу


Потихеньку-помаленьку і я добираюсь в блозі до самого цікавого, а саме до маркетингу :) Якби мені запропонували вибрати переможця з двох комбінацій “найкращий товар – ніякого маркетингу” або “поганий товар – відмінний маркетинг”, то я швидше за все вибрав би останній.

Але в результаті все рівно перемагає магічне комбо: “найкращий товар – найкращий маркетинг”. Цю тему ми і будемо розбирати на наступних зайняттях в наступних дописах.

Мої учні вже в 10 класі вже знали ази виводу нового товару на ринок, а саме: аналіз ринку, позиціонування, сегментування та комплекс “4Р”. Про нього і піде мова далі.

Так, як не всі люди вчили маркетинг в 10 класі та щоб зекономити час на гугління, то зроблю маленький теоретичний відступ і дам пояснення: “4Р” (чотири пі) це чотири перші літери слів Product, Price, Place, Promotion. Перекладаються ці терміни як товар, ціна, ринок збуту та промоушин (по-простому це означає “дії для просування товару на ринок” або “покращення збуту” або ще купа інтерпретацій та адаптацій).

Отже, щоб вивести новий товар на ринок, потрібно:

1) Безпосередньо продумати та розробити цей товар;

2) Продумати цінову політику;

3) Знайти ринки збуту та зосередити на них увагу;

4) Надати товару маркетингову підтримку (хоча особисто я відношу попередні три пункти також до сфери впливу маркетингу, але під цим пунктом розумію всі дії, що не увійшли до попередніх пунктів).

І всі ці чотири дії треба планувати зважаючи на позиціонування та сегментування.

Вже найближчі дні буде детальніше описаний кожен з цих пунктів, також буде розповідь про неймінг, фірмовий стиль, зачатки брендінгу та перші кроки по проведенню переговорів з потенційними клієнтами :)


Якщо сподобався допис — підпишись на мою RSS стрічку та оперативно отримуй оновлення!

Коментарі

коментар

,

  1. #1 by Verter on Червень 3, 2009 - 14:49

    Яку книгу порекомендуєш?

  2. #2 by Axiom on Червень 3, 2009 - 17:46

    По якому предмету цікавить книга? Якщо про маркетинг в загальному, то обов’язково для структурування думок треба читати класика Котлера. А далі залежно від галузі є різні книги.

  3. #3 by Verter on Червень 25, 2009 - 12:53

    Гляну Котлера. Меркатора 2 томика теж рекомендували.

(will not be published)